У нас вы можете посмотреть бесплатно I'm With The Brand | Tushy Sales Quadrupled After This Bit on Saturday Night Live или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Miki Agrawal’s first start-up, Thinx, hit PR gold when New York’s transit authority banned its ads. That was back in 2015; the MTA eventually relented. Agrawal’s latest venture, Tushy, also ran afoul of the MTA guidelines. But like any start-up founder, she quickly realized that all press is good press. Chief creative officer and founder Agrawal tells us in this edition of I’m With the Brand that after a skit on SNL’s Weekend Update about the ad prohibition, Tushy sales quadrupled. #ImWithTheBrand #Tushy #bidet Subscribe to our channel! https://goo.gl/JpCqzs ↓↓ Leave a comment below ↓↓ Check out the original article here! https://bit.ly/35emjIg Check out our full video catalog: https://goo.gl/Ky9LT8 Follow us on: Twitter: https://goo.gl/U2sVPW Facebook: https://goo.gl/G5DRR1 Instagram: / adweek Reddit: / adweekmag