• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Performance Diesel Tuning Fundamentals | Lesson 1 of 4 [ скачать в хорошем качестве

Performance Diesel Tuning Fundamentals | Lesson 1 of 4 [ 4 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Performance Diesel Tuning Fundamentals | Lesson 1 of 4 [
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Performance Diesel Tuning Fundamentals | Lesson 1 of 4 [ в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Performance Diesel Tuning Fundamentals | Lesson 1 of 4 [ или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Performance Diesel Tuning Fundamentals | Lesson 1 of 4 [ в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Performance Diesel Tuning Fundamentals | Lesson 1 of 4 [

🤝 Building a fast car? Get $400 OFF the all-inclusive VIP online course package deal:https://hpcdmy.co/vipy91 🔥 Get 50% off your first online diesel tuning course. Enrol instantly: https://hpcdmy.co/21r With many larger modern diesel engines being 'over-built' from factory, it is not uncommon to easily extract 80-100HP more with only a custom tune. It's no surprise that more and more people want to learn how this is possible and understand how it is done themselves. It doesn't matter if you're tuning a Ford Powerstroke, Dodge Cummins, Chevrolet Duramax or something else using HP Tuners, EFI Live, SCT, EZ Lynk or whatever platform applies to your application; you're going to enjoy these lessons. In this first of FIVE diesel tuning lessons, we'll discuss some of the advantages of a diesel engine over a gasoline-based engine. One major aspect that we do not have to worry about here is the barrier or knock/detonation/pinging limitations. We will also look at some of the electronic controls a modern common rail setup has, basic injection timing and pressure principles, and some torque tables without our HP Tuners software. While tutor Nick Priegnitz used HP Tuners and a Duramax for this specific lesson, the concepts he covers on the fundamentals of diesel operation are not specific to these platforms, and later lessons do use a range of other options to help underline this fact. Keen to skip ahead to the next lesson early? Register here: https://hpcdmy.co/crdtuning 0:00 - Intro: Nick Priegnitz 0:32 - Diesel vs Gas: How a Diesel Operates 1:09 - No Knock/Detonation or Pre-Ignition 1:44 - Late Model Diesel Engine Advantages 2:34 - Modern Electronic Controls 2:51 - Why The Fundamentals are Important 3:08 - How a Diesel Makes Power 4:54 - Torque Tables 6:20 - Diesel Injection Timing 8:06 - Boost | VNT Turbocharger 8:59 - Injection Pressure 9:50 - Why Less Is Better 10:50 - Tuning For Power: How Much Power? 11:44 - Next Up: Software, Hardware and Sensors #highperformanceacademy #learntotune #dieseltuning #performancediesel #efilive #hptuners #smartyudc

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5