У нас вы можете посмотреть бесплатно Why BR132 and not TE109? ROCO diesel locomotive conversion. или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Locomotive TE109-017 from ROCO is actually just a repainted BR132. And today I will tell you about all the nuances of converting BR132 to authentic TE109. I completely redo the roof equipment and bring the detailing of the front side of the locomotive to the external prototype. Tried a new way to simulate bolted joints and welds at a scale of 1:87 (H0), sanding plastic, sanding the ground, created miniature eye nuts. 00:00 Welcome 00:23 Dialing overview 01:36 Historical background 02:03 Why BR132 and not TE109? 03:05 Model disassembly 04:17 Roof equipment cleaning 06:07 Treatment of the front side of the locomotive 09:46 Roof equipment restoration 11:23 Create a skirting roof sections 14:10 Installing parts 18:51 Redesign of the fan motor 21:11 New problems Weathering locomotive М62: • Везеринг тепловоза М62 ROCO 1:87 (H0) TEP70 model at 1:87: • ТЭП70. Работа с фототравлением. Масшт... Diorama Railway Station: • Диорама ЖД Вокзал Днепропетровск-Южны... Links to sources: 1. Photo BR132: https://bpjournal.com.ua/ludmilla-ru/ 2. Railway photo gallery: https://trainpix.org/vehicle/43445/#n... 3. Forum of railway models: http://scaletrainsclub.com/board/view... Any ideas? Need to refine the model? Looking for an interesting gift? Write to me on telegram or instagram. Babakin Artem. https://t.me/fontacik / babakinscalemodels #scalemodels # h0