У нас вы можете посмотреть бесплатно C-Suite Partnerships for Outsized Growth или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Ambitious brand leaders know that brand growth requires collaboration. While it's often assumed CFOs resist brand investment, most understand its value but lack the data to justify long-term commitments. This session in the Infosys Lounge at the World Economic Forum 2025, hosted in partnership with Brand Finance, explored how aligning CFOs and CMOs, supported by better digital measurement and CIO/CTO collaboration, drives smarter brand-building decisions and growth. MODERATOR Mike Rocha, Chief Commercial Officer, Brand Finance SPEAKERS Jonquil Hackenberg, Chief Executive Officer, Ellen MacArthur Foundation Jared DiPalma, Chief Financial Officer, Dow Jones Sumit Virmani, EVP and Global Chief Marketing Officer, Infosys