• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Alternate Weather Minimums for the Instrument Rating (INRAT and IATRA exam) | Part 1 скачать в хорошем качестве

Alternate Weather Minimums for the Instrument Rating (INRAT and IATRA exam) | Part 1 3 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Alternate Weather Minimums for the Instrument Rating (INRAT and IATRA exam) | Part 1
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Alternate Weather Minimums for the Instrument Rating (INRAT and IATRA exam) | Part 1 в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Alternate Weather Minimums for the Instrument Rating (INRAT and IATRA exam) | Part 1 или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Alternate Weather Minimums for the Instrument Rating (INRAT and IATRA exam) | Part 1 в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Alternate Weather Minimums for the Instrument Rating (INRAT and IATRA exam) | Part 1

Whether you're aiming for your PPL, CPL, IATRA, INRAT, ATPL, or converting your FAA licence to TC, we’ve got everything you need in one place. 🎯 Trusted by hundreds of aspiring Canadian pilots, our expert-designed courses, question banks, and simulator prep are built to help you ace your exams and stand out in airline interviews. 📚 Start Your Exam Prep Now: ✅ CPL (CPAER) Exam Prep Practice questions & full explanations 👉 https://courses.www.pilotdmello.com/c... ✅ IATRA Exam Prep Crack the IATRA with expert study tools 👉 https://courses.www.pilotdmello.com/i... ✅ INRAT Exam Prep Ground school + practice tests 👉 https://courses.www.pilotdmello.com/i... ✅ ATPL SARON & SAMRA Prep Airline transport exam tools 👉 https://courses.www.pilotdmello.com/a... ✅ FAA to TC Conversion (FAAAA, FAACA, FAAIA) For foreign pilots flying in Canada 👉 https://courses.www.pilotdmello.com/f... 🛫 Professional Development for Canadian Pilots: ✍️ Resume & Cover Letter Package Get hired faster with industry-ready documents 👉 https://courses.www.pilotdmello.com/p... 🎤 Airline Interview Coaching Master HR & tech interviews 👉 https://keith-d-mello.mykajabi.com/ai... 🎮 Dash 8 Simulator Evaluation Prep Ace your airline sim ride 👉 https://courses.www.pilotdmello.com/S... 📝 PSTAR Exam Prep for Student Pilots Step-by-step test prep 👉 https://courses.www.pilotdmello.com/p... 🌐 Full Course Store: https://courses.www.pilotdmello.com/s... 🛩️ Latest Pilot Jobs in Canada: https://courses.www.pilotdmello.com/p... Pilot D'Mello is a comprehensive, industry-recognized platform dedicated to preparing, guiding, and launching the next generation of aviation professionals in Canada and beyond. Whether you are starting your journey with a Private Pilot Licence (PPL) or transitioning into the airlines with your Airline Transport Pilot Licence (ATPL), we are your one-stop destination for exam preparation, career readiness, mentorship, and job support. With a blend of modern e-learning tools, expert guidance, and real-world aviation experience, our mission is simple: Empower pilots to succeed—from ground school to the cockpit. We specialize in Transport Canada (TC) exam preparation for all major licences and ratings. Our courses are designed by experienced instructors, built on the latest exam patterns, and include question banks, explanations, diagrams, and study guides tailored to Canadian aviation standards. All of our courses are hosted on an intuitive, mobile-friendly learning platform. You get 24/7 access, real-time progress tracking, and instant updates when regulations or exam formats change. 🌐Our philosophy is to combine: Simplicity – We break down complex aviation theory into digestible modules. Practicality – Our content is exam-specific and industry-focused. Support – Whether through email, live coaching, or group sessions, we’re here to help you succeed. 👨‍✈️👩‍✈️ Why Pilots Trust Pilot D'Mello ✔️ Trusted by thousands of student and commercial pilots ✔️ Real-world experience from instructors who’ve worked with Canadian and international airlines ✔️ Proven success with CPL, IATRA, INRAT, and ATPL pass rates ✔️ Fully updated content in compliance with the latest Transport Canada standards ✔️ Job & career guidance unmatched by most flight schools At Pilot D'Mello, we’re not just preparing you for an exam—we’re preparing you for a career in aviation. Let's fly farther, together. 🔔 Don’t forget to like, subscribe, and hit the bell icon to never miss a new video! #PilotCanada #CPLCanada #ATPLCanada #IATRA #INRAT #PilotExamPrep #FlightTrainingCanada #PilotJobsCanada #PSTAR #PilotInterview #FAAtoTC

Comments
  • How to decode a GFA Graphical Area Forecast (Part 1 of 3) INRAT, CPL, PPL, and ATPL pilot exams 1 год назад
    How to decode a GFA Graphical Area Forecast (Part 1 of 3) INRAT, CPL, PPL, and ATPL pilot exams
    Опубликовано: 1 год назад
  • Расчёты альтернативных погодных минимумов для оценки полётов по приборам (экзамен INRAT и IATRA) ... 2 года назад
    Расчёты альтернативных погодных минимумов для оценки полётов по приборам (экзамен INRAT и IATRA) ...
    Опубликовано: 2 года назад
  • [ VR ] FLYING XCub Extreme 9 дней назад
    [ VR ] FLYING XCub Extreme
    Опубликовано: 9 дней назад
  • Canadian IFR Flight Test Groundwork 4 года назад
    Canadian IFR Flight Test Groundwork
    Опубликовано: 4 года назад
  • IFR Alternate Airport Requirements | 1-2-3 Rule | Standard Alternate Minimums 4 года назад
    IFR Alternate Airport Requirements | 1-2-3 Rule | Standard Alternate Minimums
    Опубликовано: 4 года назад
  • Flt 292 Двигатель выключен при посадке с высоты 2000 футов 1 год назад
    Flt 292 Двигатель выключен при посадке с высоты 2000 футов
    Опубликовано: 1 год назад
  • Простая навигация VOR 13 лет назад
    Простая навигация VOR
    Опубликовано: 13 лет назад
  • How to intercept an ADF Track Outbound - Canadian Pilot Exam Question (INRAT and CPAER exam) 2 года назад
    How to intercept an ADF Track Outbound - Canadian Pilot Exam Question (INRAT and CPAER exam)
    Опубликовано: 2 года назад
  • Как работает ВИНТ ПОСТОЯННОЙ СКОРОСТИ? 5 лет назад
    Как работает ВИНТ ПОСТОЯННОЙ СКОРОСТИ?
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Запомните навсегда записи в шаблоне удержания 6 лет назад
    Запомните навсегда записи в шаблоне удержания
    Опубликовано: 6 лет назад
  • The Approach Ban in Canada, a CQFA Video 5 лет назад
    The Approach Ban in Canada, a CQFA Video
    Опубликовано: 5 лет назад
  • FAA Airspace for VFR Flight 5 лет назад
    FAA Airspace for VFR Flight
    Опубликовано: 5 лет назад
  • ILS: ВСЁ ОБЪЯСНЕННО | Серия IFR Chart Pro 3 года назад
    ILS: ВСЁ ОБЪЯСНЕННО | Серия IFR Chart Pro
    Опубликовано: 3 года назад
  • Объяснение четырех типов фронтов 1 год назад
    Объяснение четырех типов фронтов
    Опубликовано: 1 год назад
  • English4ICAO 7 лет назад
    English4ICAO "Пробный тест" - ТЕСТ ICAO, ЧАСТЬ 2 - Взаимодействие в качестве пилота
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Easy Holding Pattern Entry - Pencil and Heading indicator Method for your INRAT exam | Lesson 2 3 года назад
    Easy Holding Pattern Entry - Pencil and Heading indicator Method for your INRAT exam | Lesson 2
    Опубликовано: 3 года назад
  • You WILL Understand VORs after Watching This! (PPL Lesson 37) 3 года назад
    You WILL Understand VORs after Watching This! (PPL Lesson 37)
    Опубликовано: 3 года назад
  • Для Чего РЕАЛЬНО Нужен был ГОРБ Boeing 747? 1 месяц назад
    Для Чего РЕАЛЬНО Нужен был ГОРБ Boeing 747?
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Где начало СХЕМЫ? Понимаем, читаем, изучаем схемы. Понятное объяснение! 8 месяцев назад
    Где начало СХЕМЫ? Понимаем, читаем, изучаем схемы. Понятное объяснение!
    Опубликовано: 8 месяцев назад
  • Почему рельсы имеют такую ​​форму? 2 года назад
    Почему рельсы имеют такую ​​форму?
    Опубликовано: 2 года назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5