• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Your Radiator Is Too BIG! (Maybe) скачать в хорошем качестве

Your Radiator Is Too BIG! (Maybe) 3 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Your Radiator Is Too BIG! (Maybe)
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Your Radiator Is Too BIG! (Maybe) в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Your Radiator Is Too BIG! (Maybe) или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Your Radiator Is Too BIG! (Maybe) в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Your Radiator Is Too BIG! (Maybe)

👨‍🔧 Building a fast car? Get $400 OFF the all-inclusive VIP online course package deal: https://hpcdmy.co/offery178 ✊50% OFF your first online engine building course. Enrol now: https://hpcdmy.co/offery178 You’ve cranked up the boost, fitted bigger injectors and now your factory cooling system is starting to struggle. You should just throw a bigger radiator at the problem right…? Contrary to what might seem like sound logic, fitting a thicker radiator to an already struggling cooling system is potentially only going to compound issues, as Jack Anderson from C&R Racing (same family as PWR) explains. Fitting a thinner radiator with better fin design as well as ensuring your ducting setup is on point are in fact the better option as such setups can give you greater surface area for cooling efficiency in a more compact package. Venting and testing tips are also touched on, along with some oil cooling options along with how an efficient oil cooler can actually also help bring engine coolant temperatures down at the same time as well as why fitting your oil cooler in front of your radiator is generally not optimal. This is an old RaceCraft video that we're reposting on HPA from the 2019 PRI show, but the information is still 100% relevant. ----------------------------------- TIME STAMPS: 0:00 - Engine Temp Struggles 0:21 - Bigger Radiator = Better Right? 0:48 - Improving Airflow 1:11 - Thinner Radiator Improvements 1:46 - Fin Design & Surface Area 2:17 - Ducting Tips 3:03 - 1/3rd Rule Starting Point 3:20 - Rear Side Ducting 4:04 - Testing Airflow 4:49 - Oil Cooling 6:07 - Oil Cooler Location 6:42 - Oil To Air Coolers 7:33 - The Most Efficient Cooling Design Package ------------------------------------ FREE LESSONS: 🏎 Want to learn how to EFI an aftermarket ECU like a MoTeC, Haltech, Link, AEM, Syvecs, EMtrom, Maxx, Ecumaster, MegaSquirt, Arduino, MicroSquirt, Holley, FuelTech, ME or something else compeltely different? Start with some free lessons right here: https://hpcdmy.co/EFI101y 💻Start learning how to reflash tune your stock ECU using platforms like HP Tuners, EcuTek, COBB, EFILive, Hondata, ECUFlash, Romraider, WinOLS and more! Sign up for the next free lesson now: https://hpcdmy.co/hptly ⚠️ Want to learn more about motorsport wiring? Claim your spot to the next FREE lesson: https://hpcdmy.co/wiringlessonyt 🧰 Learn more about Performance Engine Building by coming along to the next FREE lesson: https://hpcdmy.co/eby 🔧 Interested in learning how to do your own wheel alignment for the track or street? Start with a free alignment & suspension 101 lesson now: https://hpcdmy.co/aljyt 🛻 Learn more about performance diesel engine tuning. Start instantly with 4 free lessons: https://hpcdmy.co/essential-diesel-kn... ------------------------------------ LINKS: Website and Courses: https://hpcdmy.co/hpa Podcast: https://hpcdmy.co/podcast Merch (HPA tees & hoodies): https://hpcdmy.co/merchy ------------------------------------ TAGS: #highperformanceacademy #techtalk #crracing #pwr #radiator #cooling #oilcooler #radiatorsize #coolingsystem #learntotune #enginebuilding101 #dontletthesmokeout #wiring101 #dieseltuning #datanerd #gofasterwithdata #racecraft #learndriveoptimise #motorsport #racecraftrepost

Comments
  • The Art of Engine Cooling: Designing Ducting Systems for Optimal Performance 3 года назад
    The Art of Engine Cooling: Designing Ducting Systems for Optimal Performance
    Опубликовано: 3 года назад
  • How to make an Aluminium Radiator..... 2 года назад
    How to make an Aluminium Radiator.....
    Опубликовано: 2 года назад
  • Derale 10,000 Series Coolers – The Ultimate Multi-Fluid Cooling Solution 2 дня назад
    Derale 10,000 Series Coolers – The Ultimate Multi-Fluid Cooling Solution
    Опубликовано: 2 дня назад
  • Трубчатые коллекторы одинаковой длины и коллекторы с логарифмическим сечением (коллекторы) — ОБЪЯ... 4 года назад
    Трубчатые коллекторы одинаковой длины и коллекторы с логарифмическим сечением (коллекторы) — ОБЪЯ...
    Опубликовано: 4 года назад
  • Do 9 месяцев назад
    Do "Super Coolants" Lower Engine Temperature By 30 Degrees?
    Опубликовано: 9 месяцев назад
  • RB Race Cooling System, Swirl Pot and Ducting 1 год назад
    RB Race Cooling System, Swirl Pot and Ducting
    Опубликовано: 1 год назад
  • Гениальные методы турботюнинга, которые меняют производительность 5 дней назад
    Гениальные методы турботюнинга, которые меняют производительность
    Опубликовано: 5 дней назад
  • Are oil coolers worth the money?? 2 года назад
    Are oil coolers worth the money??
    Опубликовано: 2 года назад
  • Объяснение рядов радиаторов | Различия между 2-рядными и 3-рядными радиаторами 1 год назад
    Объяснение рядов радиаторов | Различия между 2-рядными и 3-рядными радиаторами
    Опубликовано: 1 год назад
  • HOW TO BUILD A RADIATOR | Rampage MotorSports Fabrication Series Ep.1 5 лет назад
    HOW TO BUILD A RADIATOR | Rampage MotorSports Fabrication Series Ep.1
    Опубликовано: 5 лет назад
  • 1000hp Streetcar Cooling (Motion360 Episode 7) Part 1: Radiators 7 лет назад
    1000hp Streetcar Cooling (Motion360 Episode 7) Part 1: Radiators
    Опубликовано: 7 лет назад
  • improving radiator efficiency 6 лет назад
    improving radiator efficiency
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Постройте свой собственный сухой картер за малую* часть стоимости 3 года назад
    Постройте свой собственный сухой картер за малую* часть стоимости
    Опубликовано: 3 года назад
  • Kevlar cooling Duct. From Cardboard to Composite. DIY Radiator shroud. 3 года назад
    Kevlar cooling Duct. From Cardboard to Composite. DIY Radiator shroud.
    Опубликовано: 3 года назад
  • Does a BIGGER Radiator Actually Do Anything? 5 лет назад
    Does a BIGGER Radiator Actually Do Anything?
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Is an Oil Cooler Worth It? 5 лет назад
    Is an Oil Cooler Worth It?
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Задний радиатор! Как я его заставил работать и как выгнать воздух! Турбомотор SBE 5.3 Mustang, 10... 3 года назад
    Задний радиатор! Как я его заставил работать и как выгнать воздух! Турбомотор SBE 5.3 Mustang, 10...
    Опубликовано: 3 года назад
  • По сравнению с поворотными клапанами обычные клапаны выглядят нелепо. Почему мы их не используем? 1 год назад
    По сравнению с поворотными клапанами обычные клапаны выглядят нелепо. Почему мы их не используем?
    Опубликовано: 1 год назад
  • Exhaust Back Pressure Myth DEBUNKED! 3 года назад
    Exhaust Back Pressure Myth DEBUNKED!
    Опубликовано: 3 года назад
  • How to COOL a Drift Car with CSF Cooling & Papadakis Racing 4 года назад
    How to COOL a Drift Car with CSF Cooling & Papadakis Racing
    Опубликовано: 4 года назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5