У нас вы можете посмотреть бесплатно Interactive Story Without Challenge Mechanics: The Design of Firewatch или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
In this 2019 GDC talk, Valve's Chris Remo discusses the ways in which the Campo Santo team succeeded (and came up short) in making deep interactive narrative design a vital part of Firewatch. Join the GDC mailing list: http://www.gdconf.com/subscribe Follow GDC on Twitter: / official_gdc GDC talks cover a range of developmental topics including game design, programming, audio, visual arts, business management, production, online games, and much more. We post a fresh GDC video every day. Subscribe to the channel to stay on top of regular updates, and check out GDC Vault for thousands of more in-depth talks from our archives.