• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Behind the Scenes: How The Last of Us Part 2 Was Really Made! скачать в хорошем качестве

Behind the Scenes: How The Last of Us Part 2 Was Really Made! 2 месяца назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Behind the Scenes: How The Last of Us Part 2 Was Really Made!
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Behind the Scenes: How The Last of Us Part 2 Was Really Made! в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Behind the Scenes: How The Last of Us Part 2 Was Really Made! или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Behind the Scenes: How The Last of Us Part 2 Was Really Made! в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Behind the Scenes: How The Last of Us Part 2 Was Really Made!

✅ Get the complete course for 12.99$ USD here: https://www.udemy.com/course/unreal-e... Learn what it takes to become a professional Level/Environment Artist. Ever wondered how The Last of Us Part 2 became one of the most visually stunning and emotionally powerful games? In this deep dive, we explore how Naughty Dog crafted immersive 3D environments and pushed the boundaries of storytelling and game design. From Custom Tools to 3D Asset Breakdowns to their Concept Art process, we break down the production secrets that brought The Last of Us Part 2 to life. Whether you're an aspiring game dev, artist, or simply a fan of the franchise, this behind-the-scenes look at the production process reveals the true effort behind Naughty Dog’s groundbreaking work. 🔔 Subscribe to the channel for more Insights from the fabulous world of Video Game Development ✨Like / Hype the Video to Support the channel! 💖 Check out more Video Game Breakdowns:    • Environment Art for Video games   Here is the Pure Ref Board for The Last of Us Part 1 and Part 2: https://drive.google.com/drive/folder... 📌Timestamps: 0:00 Intro 0:45 Guard Towers Breakdown 1:49 Cinderblocks Shaders 4:17 Base Vehicules 12:00 Wet Vehicules 13:21 Snow Covered Vehicules 26:26 Moss Covered Vehicules 30:31 Chinatown Arch Breakdown 32:47 Full Course Promotion 33:53 Modelled Assets Breakdowns Part 1 41:13 Modelled Assets Breakdowns Part 2 43:02 Modelled Assets Breakdowns Part 3 49:15 Environments Debug Views 52:27 Theater & Seraphites Props Concept Art 59:24 Santa Barbara Environment Concept Art 1:01:37 Black & White Concept Art 1:04:01 Stadium Design Ideas 🎨Artists Artstation: Matthew Trevelyan Johns https://www.artstation.com/trevelyan Sharon Ding https://www.artstation.com/sharondwz Anthony Dizon https://www.artstation.com/anto3d Julie Almoneda https://www.artstation.com/juliastory... Bernadette Lirio https://www.artstation.com/bernlirio Tom Nemeth https://www.artstation.com/tomnemeth James Choo https://www.artstation.com/jchoo Rado Markovic https://www.artstation.com/radomarkovic Join this channel to get access to perks:    / @nextlevelgameart   #thelastofus #lastofus #lastofuspart2 #gameart #environmentart #3Denvionmentart #modular #modularkit #gamedevelopment #gaming #AAA #NaughtyDog #gamedevelopment #gamedev #thelastofus

Comments
  • The Witcher 3’s Legendary Development - What REALLY Happened 2 недели назад
    The Witcher 3’s Legendary Development - What REALLY Happened
    Опубликовано: 2 недели назад
  • The Untold Production Secrets of The Last of Us Part 1 - Detailed Breakdowns 2 месяца назад
    The Untold Production Secrets of The Last of Us Part 1 - Detailed Breakdowns
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • Uncharted 4’s Environment Design is on Another Level! – Here’s Why: 1 месяц назад
    Uncharted 4’s Environment Design is on Another Level! – Here’s Why:
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Gemini 3, кванты и плоть. Странное будущее искусственного интеллекта. 3 дня назад
    Gemini 3, кванты и плоть. Странное будущее искусственного интеллекта.
    Опубликовано: 3 дня назад
  • The Hidden Genius of Shadow of The Colossus's Map 1 месяц назад
    The Hidden Genius of Shadow of The Colossus's Map
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • The Last of Us 2 Joel's Death BEHIND THE SCENES Motion Capture Making of TLOU2 1 год назад
    The Last of Us 2 Joel's Death BEHIND THE SCENES Motion Capture Making of TLOU2
    Опубликовано: 1 год назад
  • СМЕРТЬ ПК ГЕЙМИНГА 5 дней назад
    СМЕРТЬ ПК ГЕЙМИНГА
    Опубликовано: 5 дней назад
  • Uncharted 4 Environment Art: Part One 8 лет назад
    Uncharted 4 Environment Art: Part One
    Опубликовано: 8 лет назад
  • How Rocksteady Built Batman Arkham Knight – The Most Ambitious Batman Game Ever 1 месяц назад
    How Rocksteady Built Batman Arkham Knight – The Most Ambitious Batman Game Ever
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Почему визуальные эффекты такие дорогие? 2 месяца назад
    Почему визуальные эффекты такие дорогие?
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • The Lore-Accurate Scale of Skyrim in UNREAL ENGINE 5! [4K] 8 месяцев назад
    The Lore-Accurate Scale of Skyrim in UNREAL ENGINE 5! [4K]
    Опубликовано: 8 месяцев назад
  • Офигели все! Дисней впервые за много лет вышвырнул повесточку...что было дальше? 1 день назад
    Офигели все! Дисней впервые за много лет вышвырнул повесточку...что было дальше?
    Опубликовано: 1 день назад
  • Diablo 4 Development Secrets You Didn’t Know 1 месяц назад
    Diablo 4 Development Secrets You Didn’t Know
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • What Made Assassin's Creed Unity So Special in 2014? 3 месяца назад
    What Made Assassin's Creed Unity So Special in 2014?
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • The Untold Production Secrets of The Last of Us Part 1 - Pipelines 3 месяца назад
    The Untold Production Secrets of The Last of Us Part 1 - Pipelines
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • 7: Modularity in Architecture for Games 1 месяц назад
    7: Modularity in Architecture for Games
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Why Did The Last of Us Season 2 Fail? (And Why the Game Works) | EvaluNate 3 месяца назад
    Why Did The Last of Us Season 2 Fail? (And Why the Game Works) | EvaluNate
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • Планы для игр – Моделирование и организация 1 месяц назад
    Планы для игр – Моделирование и организация
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • How I Created a Last of Us Environment in Blender  (and You Can Too!) 7 месяцев назад
    How I Created a Last of Us Environment in Blender (and You Can Too!)
    Опубликовано: 7 месяцев назад
  • The Hidden Details in Cyberpunk 2077’s Jaw Dropping World Design 1 месяц назад
    The Hidden Details in Cyberpunk 2077’s Jaw Dropping World Design
    Опубликовано: 1 месяц назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5