У нас вы можете посмотреть бесплатно Calbee UK x Vypr | How Consumer Insights Fuelled a Healthier Snack Launch with Harvest Snaps или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Calbee UK, part of the global Japanese snack manufacturer Calbee Inc., is on a mission to transform the UK and European bagged-snacks market with innovative, healthier products. https://www.calbee.co.uk/ When new UK legislation restricted the promotion of HFSS (high fat, salt, and sugar) products, Calbee saw an opportunity to lead change with a new, plant-based range — Harvest Snaps. To bring it to life, they needed fast, reliable, and consumer-validated insights. Partnering with Vypr, Calbee was able to: Optimise packaging and marketing messages Decide which flavours to launch Validate consumer demand across major retailers Determine the ideal price point for shoppers Vypr’s agile research platform enabled Calbee to innovate with speed and confidence — launching a non-HFSS, baked-not-fried snack range that delivers on both taste and health. Book a demo to see how Vypr can help you make faster, smarter innovation decisions: https://vyprclients.com/book-a-demo/