У нас вы можете посмотреть бесплатно Getrag Ferrari AMG GT Ford GT Shaft Seal Discussion + Custom Installation Tool или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
The Getrag (now Magna PT) 7DCL750 transmission/transaxle is part of the powertrain in over a dozen Ferraris, the AMG GT series including the GT, GTS, GTC, GTR, GTR Pro and even the Black series, plus the Ford GT. Every case is the same, with only a few changes internally including gear ratios, and possible coolers mounted to the rear. But they have one thing in common; two 48mm shaft seals mounted laterally in the gearbox housing directly in front of the rear cover. Each AD-type seal has a very specific purpose. This explains where they are, what they do, how they do it, failure points and I provide an installation process using my own custom seal press. You can buy this press tool on my eBay store: eBay seller’s link: https://www.ebay.com/usr/cabensch