У нас вы можете посмотреть бесплатно Drakantos Playtest Review: Why Movement & Combat Feel... Off! или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
I've spent time in the new Drakantos playtest on Steam, and while there's potential, I need to talk about the movement and combat systems. In this in-depth review, I break down why the tile-based movement often makes the game feel laggy and not smooth, significantly impacting the overall gameplay experience. You'll see examples of how this design choice affects flow, especially for melee combat, making it feel clunky and unresponsive. Conversely, I discuss why ranged combat tends to feel significantly better and more fluid under the same restrictions. If you're looking for an honest assessment of Drakantos' core mechanics, particularly its movement and combat, before you dive into the playtest, this video is for you.