• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Altburg-Blausee 3.0 - part 1 скачать в хорошем качестве

Altburg-Blausee 3.0 - part 1 5 years ago

modeltreinen

modelspoor

miniatuurspoor

modellbahnen

modelleisenbahnen

model railways

modelrailways

model railroads

modelrailroads

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Altburg-Blausee 3.0 - part 1
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Altburg-Blausee 3.0 - part 1 в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Altburg-Blausee 3.0 - part 1 или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Altburg-Blausee 3.0 - part 1 в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Altburg-Blausee 3.0 - part 1

After a construction period of approximately 10 years and two major reconstructions over the last 10 years, a large H0 layout was created where a large border station forms the center. The total length of the track is almost 250 meters. From the (German) border station Altburg on one side a double main line track goes further into Switzerland (left traffic) and on the other side a double main line track goes to Germany (right traffic). On the German side of the station of Altburg, a single-track secondary line goes to the village of Erzberg to a large iron ore mine. From Altburg, the Swiss route goes up into the mountains to the village of Blausee where the line returns in a large (half-concealed) loop. From Blausee, a narrow-gauge line leaves the station square even further into the mountains. From Altburg, the German route goes down and via a long route to a large rail spiral which is located under the layout. This spiral is constructed in such a way that the trains run downwards in the inner spiral, almost to the ground. After this, the tracks swing to the outside of the spiral and rise again. This entire spiral has a diameter of 180 cm, is almost 9 revolutions high and is subdivided into 16 electrical blocks. An automatic block system ensures the safety of the traffic. The total row length of the spiral is almost 90 meters. The entire spiral has the function of a large staging with the result that a train which disappears in this spiral does not return very quickly. The German part of the track is provided with an automatic block system, the Swiss part is operated manually. Like the border station of Altburg, the Swiss part of the layout is operated by means of cab-control system, which makes it possible to control each train individually. This is therefore still an analog system. The entire layout is operated from three control units, whereby the presence of trains on invisible sections indicated on the control units. It is perhaps strange that this layout has more invisible sections than visible sections. The philosophy behind this is the following: one must imagine the visible part as a stage; the invisible part is the backstage area and the trains are the actors. A train appears from backstage, is performing the show (traction-change or shunting) and eventually disappears again to the backstage area.

Comments
  • Altburg-Blausee 3.0 - part 2 5 years ago
    Altburg-Blausee 3.0 - part 2
    Опубликовано: 5 years ago
    5585
  • Altburg-Blausee 3.0 - part 12 4 years ago
    Altburg-Blausee 3.0 - part 12
    Опубликовано: 4 years ago
    11180
  • Fahrten auf der Gotthard-Südrampe des Jahres 1960. 1 year ago
    Fahrten auf der Gotthard-Südrampe des Jahres 1960.
    Опубликовано: 1 year ago
    7525
  • Нашли ствол в диване. Неожиданная находка. 15 hours ago
    Нашли ствол в диване. Неожиданная находка.
    Опубликовано: 15 hours ago
    312941
  • ⚡⚡⚡ Найден главный враг России! ⚡⚡⚡ (English subtitles) @Max_Katz 1 day ago
    ⚡⚡⚡ Найден главный враг России! ⚡⚡⚡ (English subtitles) @Max_Katz
    Опубликовано: 1 day ago
    786632
  • Altburg - Blausee 2.0 - part 1 9 years ago
    Altburg - Blausee 2.0 - part 1
    Опубликовано: 9 years ago
    11621
  • Who’s making billions off the war — and how? The biggest theft in Russia’s defence industry. 19 hours ago
    Who’s making billions off the war — and how? The biggest theft in Russia’s defence industry.
    Опубликовано: 19 hours ago
    341234
  • Современная замена линейных стабилизаторов 1 day ago
    Современная замена линейных стабилизаторов
    Опубликовано: 1 day ago
    16651
  • Perfektion pur: Die Fleischmann H0 Anlage Koblenz / Fahrbetrieb 2018 6 years ago
    Perfektion pur: Die Fleischmann H0 Anlage Koblenz / Fahrbetrieb 2018
    Опубликовано: 6 years ago
    144477
  • Altburg-Blausee 3.0 - part 8 5 years ago
    Altburg-Blausee 3.0 - part 8
    Опубликовано: 5 years ago
    30545

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5