• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Honda CRF450L Review | First Ride скачать в хорошем качестве

Honda CRF450L Review | First Ride 7 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Honda CRF450L Review | First Ride
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Honda CRF450L Review | First Ride в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Honda CRF450L Review | First Ride или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Honda CRF450L Review | First Ride в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Honda CRF450L Review | First Ride

Cycle World takes a first ride on the 2019 Honda CRF450L, and comes away impressed with its performance and handling. Can it be a contender for the dual-sport crown? Check out the HP and Torque of the 2019 CRF450L in our Dyno video:    • How Much Power Does The 2019 Honda CRF450L...   When Honda released first details of the 2019 CRF450L, Honda fans rejoiced as KTM, Beta, and Husqvarna grit their teeth, knowing very well the European domination of the hard-core dual-sport segment is in jeopardy. A glance down the spec sheet and all looked great for Honda and worrisome for the big three. Until nearly the last line of the sheet—289-pound curb weight? Insert record scratch here. Fanboys held their heads and detractors high-fived. How can a combatant for the DS throne weigh in 25 to 30 pounds more than its competition? Online arguments exploded and trolls threw that number around with reckless abandon. All of the speculation and bickering can be put to rest—the CRF450L is a contender, 289 pounds or not. Built on the bones of Honda's CRF450R motocrosser, the CRF450L branches the farthest off the family tree via the CRF450RX and most closely the CRF450X. All share the same basic architecture: a 449.7cc overhead-cam Unicam engine, twin-spar aluminum perimeter frame, and premium Showa suspension. Journey from the R model through the RX to the X and the frame gets a bit wider in the hips to accommodate a six-speed wide-ratio transmission. The rear wheel morphs into an 18-inch hoop rather than a 19-incher and the tank capacity grows by just a third of gallon to 2.01 gallons. Suspension spring rates and damping settings are tailored for off-road usage. But don’t underestimate the effort to make the jump from the X to the CRF450L. While the press materials will have you believe the genealogical makeup between Ken Roczen’s MXer and the L is trivial, in fact the amount of work to bring this dual-sport to market is monumental. Larger, more efficient radiators cool an engine that shares about 70 percent of the parts with the R, RX, or X. A three-ring piston and 12.0:1 compression ratio bring street reliability to the CRF450L, while various methods have been employed to tame the decibels emanating from every area on the bike. Of course, the muffler is larger and contains a catalytic converter. Plastic cover and skid plates do double duty as protective parts while damping noise from the engine. Rubber-damped sprockets and a sealed chain work with IRC tires and a urethane-injected swingarm to quiet road noise. On top of all that, add emissions equipment such as an air-injection system, charcoal canister, and ratcheting fuel cap. With a final dose of street-focused LED lighting, turn signals, mirrors, license plate bracket, and reflectors along with a longer subframe reaching to the rear of the fender for support of enduro-travel bags, you now can see it’s a marvel Honda kept the CRF450L under 300 pounds. With the tech and spec out of the way the night before, the next morning couldn’t come soon enough as Mother Nature’s water truck went to work on the trails around Packwood, Washington. With just a short press of the electric starter button (no kickstart lever here) the CRF450L fired right up and settled into a fast idle for warm-up with an exhaust tone that is unequivocally friendly to the the EPA and DOT. The ride left promptly at 8 a.m., beginning on the longest stretch of asphalt of the day (or at least it felt like that). Immediately it was striking how smooth the ride was on the road; no tire hop or shake (even on more aggressive Dunlop D606 tires), and the counterbalanced engine purred along. Only the fuzzy images in the rearview gave any hint of vibes. Once off the pavement and onto the next section of fire road, a hard twist of the throttle found a nice torquey power delivery that surges hard right off idle, builds quickly, but then flattens out on top. Perfect for rear tire control on fast fire roads and two-track. Banging through the first few chuckholes found the 49mm Showa fork to be stiff, almost too stiff. I would hold my judgment until we hit the real-deal single-track. Read the full article here: https://www.cycleworld.com/hondas-201... Subscribe to Cycle World Youtube: http://www.youtube.com/c/cycleworld?s... Read more from Cycle World: https://www.cycleworld.com/ Buy Cycle World Merch: https://teespring.com/stores/cycleworld

Comments
  • Honda CRF450L One Year Review 5 лет назад
    Honda CRF450L One Year Review
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Honda CRF450RL | Обзор за 2 месяца, недорогие обновления, ремонт дроссельной заслонки и сравнение... 1 год назад
    Honda CRF450RL | Обзор за 2 месяца, недорогие обновления, ремонт дроссельной заслонки и сравнение...
    Опубликовано: 1 год назад
  • Почему я продаю 701 enduro за Honda CRF450L | Обзор 701 enduro против Honda 450L 5 лет назад
    Почему я продаю 701 enduro за Honda CRF450L | Обзор 701 enduro против Honda 450L
    Опубликовано: 5 лет назад
  • 20 САМЫХ МАЛЕНЬКИХ ЛЕТАТЕЛЬНЫХ АППАРАТОВ В МИРЕ 1 год назад
    20 САМЫХ МАЛЕНЬКИХ ЛЕТАТЕЛЬНЫХ АППАРАТОВ В МИРЕ
    Опубликовано: 1 год назад
  • Honda's CRF 450 RL - The Unicorn of Light Weight Adventure Bikes? 3 месяца назад
    Honda's CRF 450 RL - The Unicorn of Light Weight Adventure Bikes?
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • Обзор Honda CRF450L 10000 миль 5 лет назад
    Обзор Honda CRF450L 10000 миль
    Опубликовано: 5 лет назад
  • ПРАВИЛЬНЫЙ ПРИСЕД — Как он меняет тело и жизнь? 2 месяца назад
    ПРАВИЛЬНЫЙ ПРИСЕД — Как он меняет тело и жизнь?
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • Установка маховика STEAHLY 7 унций - CRF 450L / CRF 450RL 5 лет назад
    Установка маховика STEAHLY 7 унций - CRF 450L / CRF 450RL
    Опубликовано: 5 лет назад
  • ЭНЦИКЛОПЕДИЯ ЭНДУРО - От кросса до дивана 5 месяцев назад
    ЭНЦИКЛОПЕДИЯ ЭНДУРО - От кросса до дивана
    Опубликовано: 5 месяцев назад
  • Обзор Honda CRF450L 2019 года на 3000 миль и обновление списка модификаций — хороший, плохой, ужа... 6 лет назад
    Обзор Honda CRF450L 2019 года на 3000 миль и обновление списка модификаций — хороший, плохой, ужа...
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Honda CRF450L First Ride Review 7 лет назад
    Honda CRF450L First Ride Review
    Опубликовано: 7 лет назад
  • CRF450L 2019 года выпускает новый! Выхлоп Yoshimura RS4 — просто СУПЕР! 6 лет назад
    CRF450L 2019 года выпускает новый! Выхлоп Yoshimura RS4 — просто СУПЕР!
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Honda CRF 450L Dual Sport АБСОЛЮТНО ЧЕСТНЫЙ обзор 3 года назад
    Honda CRF 450L Dual Sport АБСОЛЮТНО ЧЕСТНЫЙ обзор
    Опубликовано: 3 года назад
  • CRF450RL Dual Sport Trail Riding and Hill Climbs! 4 года назад
    CRF450RL Dual Sport Trail Riding and Hill Climbs!
    Опубликовано: 4 года назад
  • Тест 2021 Honda CRF300 Rally - подробный обзор 4 года назад
    Тест 2021 Honda CRF300 Rally - подробный обзор
    Опубликовано: 4 года назад
  • ПОПУЛЯРНЫЕ МОТОЦИКЛЫ, которые не стоят своих денег 3 года назад
    ПОПУЛЯРНЫЕ МОТОЦИКЛЫ, которые не стоят своих денег
    Опубликовано: 3 года назад
  • ОБЗОР HONDA CRF450RL | Мы рассматриваем три отдельные сборки, чтобы найти идеальную формулу 2 года назад
    ОБЗОР HONDA CRF450RL | Мы рассматриваем три отдельные сборки, чтобы найти идеальную формулу
    Опубликовано: 2 года назад
  • Review Honda CRF450L |  Español | Cabras Sobre Ruedas 7 лет назад
    Review Honda CRF450L | Español | Cabras Sobre Ruedas
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Сможет ли Пастрана обогнать Кена Рокзена и Карсона Брауна на мотоцикле RMZILLA 500cc?! 6 дней назад
    Сможет ли Пастрана обогнать Кена Рокзена и Карсона Брауна на мотоцикле RMZILLA 500cc?!
    Опубликовано: 6 дней назад
  • Single Track Tested: The 2019 Honda CRF450L with Adam Booth 6 лет назад
    Single Track Tested: The 2019 Honda CRF450L with Adam Booth
    Опубликовано: 6 лет назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5