• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

The Trainer #29: Understanding How Electrical CIrcuits Work and How to Test Them скачать в хорошем качестве

The Trainer #29: Understanding How Electrical CIrcuits Work and How to Test Them 12 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
The Trainer #29: Understanding How Electrical CIrcuits Work and How to Test Them
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: The Trainer #29: Understanding How Electrical CIrcuits Work and How to Test Them в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно The Trainer #29: Understanding How Electrical CIrcuits Work and How to Test Them или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон The Trainer #29: Understanding How Electrical CIrcuits Work and How to Test Them в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



The Trainer #29: Understanding How Electrical CIrcuits Work and How to Test Them

#voltagedrop #automotiveelectricaltroubleshooting #electricaldiagnosis #multimeter #voltmeter The car in your bay isn't talking, and providing you with few clues as to what ails it. The schematics laid out on your workbench may as well be the undecipherable ramblings of a toddler for all the sense they make to you. The flow chart you're using says something about measuring 5.0 volts on pin "A" of the sensor connector but you're not sure why it should be 5.0 volts and not the 12.5 volts you measured at the battery. You remember something that instructor said at the electrical training class you attended a few months back about something called "voltage drop". Would that explain why you're reading the 5.0 volts on your meter? You go back to the car and hook up for the next test the trouble tree is instructing you to do. You don't know why you're taking this test. And it isn't the easiest connector in the world to get to. Maybe you can skip this one and move on to the next? For that matter, why don't we just skip to the bottom and "replace with a known good component" to see what happens? Your frustration is building. You've been at this for most of the day and still don't see the light at the end of the tunnel. Then you look across the shop at Bob. Bob thinks he's just the greatest tech who ever lived. He loves doing electrical work, says it's clean work and requires very little heavy lifting. And, as much as you hate to admit it, he's pretty good at it. You're betting he'd have this car fixed by now if he'd had pulled the ticket before you. There are three areas you need to know you know before you'll be as comfortable tackling electrical problems as Bob seems to be. First, you need to understand some basic electrical theory. Second, you need to understand how to read an electrical schematic. And third, you need to understand the voltage drop testing technique. In the May 2013 edition of the Trainer, we'll focus on strengthening your electrical fundamentals foundation so you'll have a solid base to build on. And we guarantee that if you study the basics enough to make them automatic in your thinking, you may even be better than Bob when tackling electrical gremlins in the future. Click this link to subscribe to Motor Age! http://bit.ly/MA_YT_freesub

Comments
  • The Trainer #30: Learning The Automotive Lab Scope
    The Trainer #30: Learning The Automotive Lab Scope
    Опубликовано:
  • The Trainer #84:  How You Can Measure Voltage When Your Meter Leads Say You Shouldn't 7 лет назад
    The Trainer #84: How You Can Measure Voltage When Your Meter Leads Say You Shouldn't
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Проверка тока при последовательном соединении проводов 1,5 и 2,5 мм² 4 дня назад
    Проверка тока при последовательном соединении проводов 1,5 и 2,5 мм²
    Опубликовано: 4 дня назад
  • The Trainer #96:  Master THIS to Accelerate Your Electrical Diag! 6 лет назад
    The Trainer #96: Master THIS to Accelerate Your Electrical Diag!
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Зачем добавлять этот диод параллельно обмотке реле? Вот для чего он нужен! 3 недели назад
    Зачем добавлять этот диод параллельно обмотке реле? Вот для чего он нужен!
    Опубликовано: 3 недели назад
  • How to Find a Short in your Car 12 лет назад
    How to Find a Short in your Car
    Опубликовано: 12 лет назад
  • How to test for a short to ground (ohmmeter vs test light) 8 лет назад
    How to test for a short to ground (ohmmeter vs test light)
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Этот молодой автомеханик блестяще ремонтирует автостартер. 3 года назад
    Этот молодой автомеханик блестяще ремонтирует автостартер.
    Опубликовано: 3 года назад
  • Diagnosis and Understanding- Voltage Drop 10 лет назад
    Diagnosis and Understanding- Voltage Drop
    Опубликовано: 10 лет назад
  • The Trainer #18: Electrical Testing Tips
    The Trainer #18: Electrical Testing Tips
    Опубликовано:
  • Два разных Трампа | Белорусские политзеки и мирные переговоры (English subtitles) @Max_Katz 19 часов назад
    Два разных Трампа | Белорусские политзеки и мирные переговоры (English subtitles) @Max_Katz
    Опубликовано: 19 часов назад
  • Зачем подключать конденсатор параллельно диоду? Вот почему! 1 месяц назад
    Зачем подключать конденсатор параллельно диоду? Вот почему!
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Как использовать схемы электропроводки для диагностики и ремонта электрооборудования автомобиля 2 года назад
    Как использовать схемы электропроводки для диагностики и ремонта электрооборудования автомобиля
    Опубликовано: 2 года назад
  • Экспертные методы расширенной диагностики автомобилей: комплексный семинар 1 год назад
    Экспертные методы расширенной диагностики автомобилей: комплексный семинар
    Опубликовано: 1 год назад
  • Another Lesson In Voltage Drop - Don't Skip The Basics! 1 год назад
    Another Lesson In Voltage Drop - Don't Skip The Basics!
    Опубликовано: 1 год назад
  • Как американцы случайно подарили русским сверхзвуковой дрон за 400 миллионов | Lockheed D-21 2 дня назад
    Как американцы случайно подарили русским сверхзвуковой дрон за 400 миллионов | Lockheed D-21
    Опубликовано: 2 дня назад
  • Basic Electricity for Automobiles: Current Flow, Opens, Shorts, Circuits 13 лет назад
    Basic Electricity for Automobiles: Current Flow, Opens, Shorts, Circuits
    Опубликовано: 13 лет назад
  • The Trainer #111:  How To Troubleshoot CAN Communication Faults 4 года назад
    The Trainer #111: How To Troubleshoot CAN Communication Faults
    Опубликовано: 4 года назад
  • КАК ТРИ ФАЗЫ 3 года назад
    КАК ТРИ ФАЗЫ "СЛИТЬ" В ОДНУ? Показываю ТРИ способа! #энерголикбез
    Опубликовано: 3 года назад
  • Как работает АКПП? Всё, что ты боялся спросить про автомат 4 дня назад
    Как работает АКПП? Всё, что ты боялся спросить про автомат
    Опубликовано: 4 дня назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5