У нас вы можете посмотреть бесплатно Game Balance: Two Sides Of The Same Coin или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
I find a lot of people discuss a character being broken or overpowered, but many people don't really discuss what those words mean in the larger context of game design as a whole. So, what's the harm in me trying to do so? Using Team Fortress 2, Overwatch, Super Smash Bros., and more, I'm going to dissect what makes a game's balance GOOD. Should a game be fun or should it be fair? Maybe they're too sides of the same coin... Support Me On Patreon: / thelucidletters Twitter: / letters_lucid Discord: / discord Tags: tf2, overwatch, overwatch 2, super smash bros, super smash bros ultimate, super smash bros melee, game theory, game design, game balance, broken, overpowered, op, buff, nerf, overwatch how to play, team fortress 2 vs overwatch, tf2 vs overwatch, overwatch vs tf2, technicals, basketball, jxmy highroller, melee fox, leffen, armada, mew2king, hungrybox, star, super mario sunshine, super mario galaxy, minecraft, steve, speedrunning, summoning salt, sonic adventure 2, video essay, art, art essay, review, movie review, kazuya broken, ssbu, ssbm, ow2 vs tf2, ow2, mc speedrun, mc challenge, dream manhunt, lucid dream, lucid letters, thelucidletters