• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

John DiJulius: Creating A Customer Service Revolution скачать в хорошем качестве

John DiJulius: Creating A Customer Service Revolution 3 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
John DiJulius: Creating A Customer Service Revolution
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: John DiJulius: Creating A Customer Service Revolution в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно John DiJulius: Creating A Customer Service Revolution или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон John DiJulius: Creating A Customer Service Revolution в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



John DiJulius: Creating A Customer Service Revolution

For more information visit https://www.centerforfreeenterprise.com/ John DiJulius is redefining customer service in corporate America today. He didn’t read the books on customer service, he wrote them. One of the most captivating and charismatic speakers today, John’s keynotes and workshops are used by world-class service companies to provide unforgettable customer service every day. In his high-energy presentations, he uses powerful visuals as he discusses the 10 commandments of customer service and explains how to improve the service aptitude of employees at all levels. As the authority on world-class customer experience, organizations across America use his philosophies and systems for creating world-class service. He has worked with companies such as the The Ritz-Carlton, Lexus, Starbucks, Nordstrom, Panera Bread, Nestle, Marriott Hotel, PwC, Cheesecake Factory, Progressive Insurance, Harley Davidson, State Farm, Chickfil-A, and many more, to help them continue to raise the bar and set the standard in service that consistently exceeds customer expectations. John is not just telling others how to do it, he has built three successful businesses. In addition to The DiJulius Group, John is also the Founder of John Robert’s Spa, Named one of the Top 20 Salons in America with multiple locations (and over 150 employees). His third business, Believe in Dreams, is a non profit that helps make dreams come true for deserving children. John will demonstrate how you can make Customer Service your single biggest competitive advantage, become the brand Customers cannot live without and make price irrelevant! John DiJulius Chief Revolution Officer

Comments
  • Uplifting Keynote Speech by Ron Kaufman on Service Culture at Swiss Excellence Awards 12 лет назад
    Uplifting Keynote Speech by Ron Kaufman on Service Culture at Swiss Excellence Awards
    Опубликовано: 12 лет назад
  • Building a Vibrant Northeast Ohio Economy 2 года назад
    Building a Vibrant Northeast Ohio Economy
    Опубликовано: 2 года назад
  • Mergers & Acquisitions Playbook Lessons from the Middle Market Trenches 1 месяц назад
    Mergers & Acquisitions Playbook Lessons from the Middle Market Trenches
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Positive December Jazz ☕ Sweet Morning Coffee Jazz & Bossa Nova Instrumental for Great Mood
    Positive December Jazz ☕ Sweet Morning Coffee Jazz & Bossa Nova Instrumental for Great Mood
    Опубликовано:
  • Путин согласен на уступки. Зеленский летит к Трампу: многое решится до Нового года. Ургант | УТРО Трансляция закончилась 2 часа назад
    Путин согласен на уступки. Зеленский летит к Трампу: многое решится до Нового года. Ургант | УТРО
    Опубликовано: Трансляция закончилась 2 часа назад
  • I Was Seduced By Exceptional Customer Service | John Boccuzzi, Jr. | TEDxBryantU 7 лет назад
    I Was Seduced By Exceptional Customer Service | John Boccuzzi, Jr. | TEDxBryantU
    Опубликовано: 7 лет назад
  • ⚡️НОВОСТИ | В РОССИИ ЗАПРЕЩАЮТ АЛКОГОЛЬ | ТЫСЯЧИ ЧЕЛОВЕК БЕЗ ТЕПЛА | ПЕСКОВ ПОДСТАВИЛ ПУТИНА 4 часа назад
    ⚡️НОВОСТИ | В РОССИИ ЗАПРЕЩАЮТ АЛКОГОЛЬ | ТЫСЯЧИ ЧЕЛОВЕК БЕЗ ТЕПЛА | ПЕСКОВ ПОДСТАВИЛ ПУТИНА
    Опубликовано: 4 часа назад
  • Business Turnarounds Today 3 года назад
    Business Turnarounds Today
    Опубликовано: 3 года назад
  • December Jazz ☕ Positive Morning Winter Jazz Cafe & Sweet Bossa Nova Piano for Uplifting the Day
    December Jazz ☕ Positive Morning Winter Jazz Cafe & Sweet Bossa Nova Piano for Uplifting the Day
    Опубликовано:
  • Meet as Strangers Leave as Friends | John DiJulius | TEDxAkron 7 лет назад
    Meet as Strangers Leave as Friends | John DiJulius | TEDxAkron
    Опубликовано: 7 лет назад
  • 2025 Q4 Financial Market Update 2 недели назад
    2025 Q4 Financial Market Update
    Опубликовано: 2 недели назад
  • The Effortless Customer Experience 7 лет назад
    The Effortless Customer Experience
    Опубликовано: 7 лет назад
  • The SERVICE in Customer Service | Simon Sinek 3 года назад
    The SERVICE in Customer Service | Simon Sinek
    Опубликовано: 3 года назад
  • Joel Westheimer : Teaching for Democracy in Divided Times 2 недели назад
    Joel Westheimer : Teaching for Democracy in Divided Times
    Опубликовано: 2 недели назад
  • Разговор Путина и Буша рассекретили. Ургант запустил YouTube-канал. Gmail заблокируют в России Трансляция закончилась 2 часа назад
    Разговор Путина и Буша рассекретили. Ургант запустил YouTube-канал. Gmail заблокируют в России
    Опубликовано: Трансляция закончилась 2 часа назад
  • Customer Experience Speaker | John DiJulius | Demo Reel 13 лет назад
    Customer Experience Speaker | John DiJulius | Demo Reel
    Опубликовано: 13 лет назад
  • In the Chair with Industry Leaders: A Blue & Co. Series – Episode 3 2 недели назад
    In the Chair with Industry Leaders: A Blue & Co. Series – Episode 3
    Опубликовано: 2 недели назад
  • World sales Conference 2015  with Brian Tracy FULL Video 7 лет назад
    World sales Conference 2015 with Brian Tracy FULL Video
    Опубликовано: 7 лет назад
  • ⚡️НОВОСТИ | ФСБ УБИЛА ЧЕЛОВЕКА | УМЕРЛА АЛЕНТОВА | ПОЖАР В МОСКВЕ | ШАНТАЖ «МАКСОМ»| ДОЛИНА: СКАНДАЛ 22 часа назад
    ⚡️НОВОСТИ | ФСБ УБИЛА ЧЕЛОВЕКА | УМЕРЛА АЛЕНТОВА | ПОЖАР В МОСКВЕ | ШАНТАЖ «МАКСОМ»| ДОЛИНА: СКАНДАЛ
    Опубликовано: 22 часа назад
  • Бунт Дмитрия Козака? Не верю! Ольга Романова 1 день назад
    Бунт Дмитрия Козака? Не верю! Ольга Романова
    Опубликовано: 1 день назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5