• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

John Hasse and Rich Federman: Integrating Big History and Geography скачать в хорошем качестве

John Hasse and Rich Federman: Integrating Big History and Geography 2 недели назад

IBHA

International Big History Association

big history

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
John Hasse and Rich Federman: Integrating Big History and Geography
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: John Hasse and Rich Federman: Integrating Big History and Geography в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно John Hasse and Rich Federman: Integrating Big History and Geography или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон John Hasse and Rich Federman: Integrating Big History and Geography в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



John Hasse and Rich Federman: Integrating Big History and Geography

John Hasse PhD in Geography Professor of Geography and Director of the Geospatial Research Lab in the Department of Geography, Planning & Sustainability, Rowan University Rich Federman M.S., Environmental Science & Policy Associate Teaching Professor, Program Director, Environmental and Sustainability Studies, GEOClub Advisor, Department of Geography, Planning & Sustainability, Rowan University Integrating Big History and Geography to more effectively teach the Anthropocene This paper documents the experience of integrating Big History with geography at Rowan University in a curriculum designed to place students within Anthropocene earth. The course titled Earth, People & Environment (EPE), has been in development for well over a decade and has become one of the most popular departmental courses with over 35 sections taught per year. The course tells the story of how the world became the way it is today following many of the narrative precepts of Big History including goldilocks conditions, thresholds and emergent properties. Geography equally anchors the course by offering a rich set of tools including maps, environmental systems frameworks and place-based knowledge essential for grounding Big History. In this manner, Big History provides the contextual narrative glue weaving together the often seemingly disparate, systematic and thematic topics within the discipline of geography making the combination more than the sum of its Big History and geography “component parts”. Through forging a synergistic coalescence of one of the oldest academic disciplines with one of the newest and by working across-disciplines, embracing multiple scales and integrating the natural and social sciences, the course animates the world for students and provides a narrative bridge for them to engage their own lives within it. Through a special emphasis on storytelling, the course places students within a story that allows them to make sense of the dizzying array of changes, crises, and technologies of our modern Anthropocene. As such, we aim for the course to more holistically teach students about the current state of the world and the emerging prospects for the future.As a university sanctioned “core” course, EPE exposes many students to Big History, far more than would likely occur with Big History as a stand alone course. The paper reviews the evolution of the course’s development and provides insights to what has worked well and what has not. Student feedback and assessment results are provided as evidence of the course’s impactfulness. While this course is at the introductory university level, it has implications for elementary, secondary as well as advanced curricular courses. Suggestions are also made for how this course may offer a model for integrating Big History with other fields and disciplines. https://bighistory.org/

Comments
  • Steven Satkiewicz; Meta-Strategic Cultures and the Dynamics of Deep Axialization 2 недели назад
    Steven Satkiewicz; Meta-Strategic Cultures and the Dynamics of Deep Axialization
    Опубликовано: 2 недели назад
  • Matthew Slaboch: Big History and Global Futures 2 недели назад
    Matthew Slaboch: Big History and Global Futures
    Опубликовано: 2 недели назад
  • Todd Duncan; What is the Role of Big History within the Ecosystem of Academic Disciplines? 2 недели назад
    Todd Duncan; What is the Role of Big History within the Ecosystem of Academic Disciplines?
    Опубликовано: 2 недели назад
  • J. N. Nielsen; Re-founding History as Big History 2 недели назад
    J. N. Nielsen; Re-founding History as Big History
    Опубликовано: 2 недели назад
  • Defining environmental justice communities when ‘equity’ is a banned word with Marcos Luna 7 дней назад
    Defining environmental justice communities when ‘equity’ is a banned word with Marcos Luna
    Опубликовано: 7 дней назад
  • Война в Украине, конфликт с Европой и инопланетяне: о чем была «прямая линия» Путина? 13 часов назад
    Война в Украине, конфликт с Европой и инопланетяне: о чем была «прямая линия» Путина?
    Опубликовано: 13 часов назад
  • LLM и GPT - как работают большие языковые модели? Визуальное введение в трансформеры 1 год назад
    LLM и GPT - как работают большие языковые модели? Визуальное введение в трансформеры
    Опубликовано: 1 год назад
  • 50 Best of Bach 3 года назад
    50 Best of Bach
    Опубликовано: 3 года назад
  • Но что такое нейронная сеть? | Глава 1. Глубокое обучение 8 лет назад
    Но что такое нейронная сеть? | Глава 1. Глубокое обучение
    Опубликовано: 8 лет назад
  • What do young Kenyans really want? - World Questions, BBC World Service 5 дней назад
    What do young Kenyans really want? - World Questions, BBC World Service
    Опубликовано: 5 дней назад
  • There Is Something Faster Than Light 1 день назад
    There Is Something Faster Than Light
    Опубликовано: 1 день назад
  • How to Choose a Major | Crash Course | How to College 3 года назад
    How to Choose a Major | Crash Course | How to College
    Опубликовано: 3 года назад
  • Alexandre Costa-Leite; Temporal structures for Big History: metrics and reasoning 2 недели назад
    Alexandre Costa-Leite; Temporal structures for Big History: metrics and reasoning
    Опубликовано: 2 недели назад
  • Преломление и «замедление» света | По мотивам лекции Ричарда Фейнмана 2 года назад
    Преломление и «замедление» света | По мотивам лекции Ричарда Фейнмана
    Опубликовано: 2 года назад
  • Reviving Swiss mountain communities - Is there a future for these isolated regions? | DW Documentary 5 дней назад
    Reviving Swiss mountain communities - Is there a future for these isolated regions? | DW Documentary
    Опубликовано: 5 дней назад
  • Как работает трассировка лучей в видеоиграх и фильмах? 1 год назад
    Как работает трассировка лучей в видеоиграх и фильмах?
    Опубликовано: 1 год назад
  • Things about a PhD nobody told you about | Laura Valadez-Martinez | TEDxLoughboroughU 9 лет назад
    Things about a PhD nobody told you about | Laura Valadez-Martinez | TEDxLoughboroughU
    Опубликовано: 9 лет назад
  • 2016 IBHA Big History Project 13 дней назад
    2016 IBHA Big History Project
    Опубликовано: 13 дней назад
  • ДНК создал Бог? Самые свежие научные данные о строении. Как работает информация для жизни организмов 1 месяц назад
    ДНК создал Бог? Самые свежие научные данные о строении. Как работает информация для жизни организмов
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Max Tegmark, The Drexel InterView (Season 11) 11 лет назад
    Max Tegmark, The Drexel InterView (Season 11)
    Опубликовано: 11 лет назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5