• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Clutching for 35's? | SXSUSA P Clutch install and MO POWA!!! скачать в хорошем качестве

Clutching for 35's? | SXSUSA P Clutch install and MO POWA!!! 2 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Clutching for 35's? | SXSUSA P Clutch install and MO POWA!!!
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Clutching for 35's? | SXSUSA P Clutch install and MO POWA!!! в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Clutching for 35's? | SXSUSA P Clutch install and MO POWA!!! или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Clutching for 35's? | SXSUSA P Clutch install and MO POWA!!! в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Clutching for 35's? | SXSUSA P Clutch install and MO POWA!!!

With the help of SXSUSA, we installed a new P-Drive primary clutch, upgraded secondary helix, intercooler, wastegate, charge tubes, and fuel pump and tuned my 2020 Can-Am Maverick X3 XMR Turbo with a Stage 3 Tune from Evolution Powersports. X3 essentially started as a 120hp base model but we took it to the RR level + some in a short afternoon! I don't feel like I fully got the message across of my thoughts after the installs/upgrades so here it is! The STM primary clutch pretty much stayed engaged on the belt at all times. The secondary would spin with the machine at idle and the machine would jump forward whenever putting it in gear from park. Due to this, this machine was nearly impossible to switch between L or H into reverse or park (big issue). On top of that, the STM primary always made some awful noises ever since a couple months after initially being installed new. That being said, the engagement in L was awesome since the STM primary pretty much just stayed engaged. Following the install of the P-Drive primary clutch, these issues have been resolved completely! I am now able to shift the machine between all gears with ease (same as stock), the rattling noise from the STM primary is completely gone, and engagement is still adequate for what I need. Full disclosure - the engagement with the P-Drive primary is not as fast/sudden as the STM primary but like I said before, that is because the STM was pretty much ALWAYS engaged. The P-Drive primary seems to not do much for the first 1/12th (rough estimate) of the throttle but that is something I am perfectly content with. All this means is you'll have to commit to throttle and not try and easy into things which is how I like to drive anyways! The power upgrades we made (intercooler, fuel pump, tune) were long overdue and much needed. With Can-Am X3's at least, you can take any base model, R model, RR model to any level of power you want since the key component in these machine are all the same (motor, turbo, transmission, etc.) Give Hunter at SXSUSA a call (information below) and get hooked up with all your power/performance upgrade needs. We weren't able to get all of the before and after shots we wanted due to time constraints but be sure to subscribe and checkout our upcoming videos where we'll discuss and compare our X3's with non-P-Drive primaries vs our new P-Drive primary X3, all on 35" Maxxis Roxxzillas! Checkout SXSUSA for all of your clutching, tunes, street legal kits and any other after market needs (https://www.sxsusa.com/) Give them a call and they can take care of whatever you need! Checkout the original laser pod and LEGALLY have the brightest laser beams on your SXS (https://www.alienlasers.com/collectio...) Checkout the upcoming events at Cross Bar Ranch Off-Road Park (https://www.crossbarranch.net/events) Checkout the Facebook events page for the upcoming Fall Hootenanny at Cross Bar Oct 20-22!(https://www.facebook.com/events/93919...[%7B%5C%22surface%5C%22%3A%5C%22share_link%5C%22%2C%5C%22mechanism%5C%22%3A%5C%22share_link%5C%22%2C%5C%22extra_data%5C%22%3A%7B%5C%22invite_link_id%5C%22%3A640022198003964%7D%7D]%22%7D) Checkout Evolution Powersports! (https://evopowersports.com/pages/evp-...)

Comments
  • THE ULTIMATE SXS WEEKEND!! | Hootenanny 2023 2 года назад
    THE ULTIMATE SXS WEEKEND!! | Hootenanny 2023
    Опубликовано: 2 года назад
  • 🔥ЧЕРВИНСКИЙ раскрыл, как Ермак стал АГЕНТОМ РФ! Все начиналось с 10000$, Зеленский заметает следы 11 дней назад
    🔥ЧЕРВИНСКИЙ раскрыл, как Ермак стал АГЕНТОМ РФ! Все начиналось с 10000$, Зеленский заметает следы
    Опубликовано: 11 дней назад
  • Незабываемые впечатления от поездки! Тест производительности Can-Am Maverick R XRS 2024 года 2 года назад
    Незабываемые впечатления от поездки! Тест производительности Can-Am Maverick R XRS 2024 года
    Опубликовано: 2 года назад
  • Halo 30 vs Proformance Motorsport Diff for Can-Am X3s at Hot Springs Off-Road Park 1 год назад
    Halo 30 vs Proformance Motorsport Diff for Can-Am X3s at Hot Springs Off-Road Park
    Опубликовано: 1 год назад
  • X3 Clutch Tune = Budget Horsepower Increase!!! 6 лет назад
    X3 Clutch Tune = Budget Horsepower Increase!!!
    Опубликовано: 6 лет назад
  • TAV Spec 2019 Can-Am® Maverick™ X3 X™ rc Turbo RR Walk-around 4 года назад
    TAV Spec 2019 Can-Am® Maverick™ X3 X™ rc Turbo RR Walk-around
    Опубликовано: 4 года назад
  • Most Satisfying Videos Of Workers Doing Their Job Perfectly #23 2 дня назад
    Most Satisfying Videos Of Workers Doing Their Job Perfectly #23
    Опубликовано: 2 дня назад
  • Индивидуальная клетка и катание по диким тропам на ранчо Cross Bar 1 год назад
    Индивидуальная клетка и катание по диким тропам на ранчо Cross Bar
    Опубликовано: 1 год назад
  • Как установить регулируемый комплект сцепления Ibexx на Can Am X3 XRS / Все, что вам нужно знать! 3 года назад
    Как установить регулируемый комплект сцепления Ibexx на Can Am X3 XRS / Все, что вам нужно знать!
    Опубликовано: 3 года назад
  • Квадроцикл CForce 500 EPS: плюсы и минусы после первого сезона! 2 недели назад
    Квадроцикл CForce 500 EPS: плюсы и минусы после первого сезона!
    Опубликовано: 2 недели назад
  • Советы и рекомендации по сцеплению RZR Pro R! 1 год назад
    Советы и рекомендации по сцеплению RZR Pro R!
    Опубликовано: 1 год назад
  • 35+ Easy Upgrades for Can‑Am Maverick X3: Must-Have Mods 2 года назад
    35+ Easy Upgrades for Can‑Am Maverick X3: Must-Have Mods
    Опубликовано: 2 года назад
  • Cross Bar Off-Road Park I Screen Door, Rock Face, Deadman's Slide, The Falls and Turner Falls 4 года назад
    Cross Bar Off-Road Park I Screen Door, Rock Face, Deadman's Slide, The Falls and Turner Falls
    Опубликовано: 4 года назад
  • Установка комплекта сцепления IBEXX на наш Can Am X3 2019 года с P-приводом | УДИВИТЕЛЬНЫЕ РЕЗУЛЬ... 1 год назад
    Установка комплекта сцепления IBEXX на наш Can Am X3 2019 года с P-приводом | УДИВИТЕЛЬНЫЕ РЕЗУЛЬ...
    Опубликовано: 1 год назад
  • Категория ЭКСТРИМ. Кубок СКФО 2025, 5-ый этап. 13 дней назад
    Категория ЭКСТРИМ. Кубок СКФО 2025, 5-ый этап.
    Опубликовано: 13 дней назад
  • Roxxzillas in the Mud? | 35 3 года назад
    Roxxzillas in the Mud? | 35" Roxxzilla vs XT400 vs XTR370
    Опубликовано: 3 года назад
  • Desert racing Can-Am Maverick X3 build. Here’s what we did to make our ultimate UTV race car! 3 года назад
    Desert racing Can-Am Maverick X3 build. Here’s what we did to make our ultimate UTV race car!
    Опубликовано: 3 года назад
  • How to rip off a trailing arm | Hidden Falls Adventure Park 2 года назад
    How to rip off a trailing arm | Hidden Falls Adventure Park
    Опубликовано: 2 года назад
  • Mud vs Machine // 2022 Party In The Pines- Warrior Creek ATV Park 3 года назад
    Mud vs Machine // 2022 Party In The Pines- Warrior Creek ATV Park
    Опубликовано: 3 года назад
  • Мы вытащили наш Can Am X3 из перевернувшегося автомобиля на трассах Буффало-Маунтин, Хэтфилд, Мак... 3 недели назад
    Мы вытащили наш Can Am X3 из перевернувшегося автомобиля на трассах Буффало-Маунтин, Хэтфилд, Мак...
    Опубликовано: 3 недели назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5