• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Can You Turn a Toxic Company Culture Into a Service-Oriented One? скачать в хорошем качестве

Can You Turn a Toxic Company Culture Into a Service-Oriented One? 2 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Can You Turn a Toxic Company Culture Into a Service-Oriented One?
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Can You Turn a Toxic Company Culture Into a Service-Oriented One? в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Can You Turn a Toxic Company Culture Into a Service-Oriented One? или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Can You Turn a Toxic Company Culture Into a Service-Oriented One? в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Can You Turn a Toxic Company Culture Into a Service-Oriented One?

http://www.RonKaufman.com/subscribe Want to stand out from your competition? Be sure you’ve got this crucial element in place. 👇 ​ ​Businesses often struggle because their team members are unclear about the organization’s goals. So if you want to stand out with service, you’ve got to get everyone on the same page. ​ ​How? With an Engaging Service Vision! Your Engaging Service vision gives employees a concrete understanding of what “great service” looks like for your organization. ​ ​This provides: ​ a clear path to your organization's values and priorities ​ guidance for EVERY team member when working with customers ​ a common organizational goal that informs everyone’s daily choices ​ ​So if you don’t already have a highly engaging, crystal-clear Engaging Service Vision, start developing one today! Not only will an Engaging Service Vision motivate your team and boost your service reputation, it’ll also help you stand out even in a very crowded market.​ Watch the video to learn how an Engaging Service vision transformed one organization’s reputation.. #customerservice #customerexperience #customer #businessgrowth #businessideas Ron Kaufman is an expert in Leadership Training, developing Customer Experience, and Customer Service Culture. He is also a renowned Keynote Speaker and New York Times Bestselling Author for the book “UPLIFTING SERVICE". Ron and his team deliver powerful insights and global best practices, enabling organizations to gain a sustainable competitive advantage through service excellence. The methodology developed by Ron over decades includes a proven architecture of service principles, leadership rules, and internal service culture that apply across all industries and cultures. For decades Ron has been leading a business consultancy that helps companies on every continent build a positive culture of uplifting service to deliver real business results. He focuses on creating productive, uplifting service experiences to inspire your customers, energize your team, and transform your service game. Notably, Ron has uplifted teams at Google, Harvard Business School, Singapore Airlines, Changi Airport, General Motors, Johnson & Johnson, Coca-Cola, Marina Bay Sands, LUX* Resorts, Microsoft, PWC, FedEx, BMW, Adecco, American Express, JP Morgan, and more. If you enjoyed this video you may want to watch Ron in action again here:    / ronkaufman   Stay in touch with Ron on social media! Facebook Page:   / ronkaufmanup.  . LinkedIn:   / ronkaufman   Twitter:   / ronkaufman​  

Comments
  • Energy Storage, But Make It Complicated 4 дня назад
    Energy Storage, But Make It Complicated
    Опубликовано: 4 дня назад
  • How the Six Levels of Service Framework Helps Elevate Your Customer Experience 4 месяца назад
    How the Six Levels of Service Framework Helps Elevate Your Customer Experience
    Опубликовано: 4 месяца назад
  • Обзор 360° с высоты птичьего полёта | Майами — Багамы | American Eagle E-175 4 года назад
    Обзор 360° с высоты птичьего полёта | Майами — Багамы | American Eagle E-175
    Опубликовано: 4 года назад
  • How Smart Organizations Leverage Evolving Service Expectations​​ 4 месяца назад
    How Smart Organizations Leverage Evolving Service Expectations​​
    Опубликовано: 4 месяца назад
  • I Was Seduced By Exceptional Customer Service | John Boccuzzi, Jr. | TEDxBryantU 7 лет назад
    I Was Seduced By Exceptional Customer Service | John Boccuzzi, Jr. | TEDxBryantU
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Как остановить выгорание за 3 шага — советы психолога 3 года назад
    Как остановить выгорание за 3 шага — советы психолога
    Опубликовано: 3 года назад
  • Stop Rambling: The 3-2-1 Speaking Trick That Makes You Sound Like A CEO 5 дней назад
    Stop Rambling: The 3-2-1 Speaking Trick That Makes You Sound Like A CEO
    Опубликовано: 5 дней назад
  • Why Your Team Needs Training AND Education? 4 месяца назад
    Why Your Team Needs Training AND Education?
    Опубликовано: 4 месяца назад
  • Дорожная карта трансформации культуры обслуживания 4 недели назад
    Дорожная карта трансформации культуры обслуживания
    Опубликовано: 4 недели назад
  • Turn Service Failures Into Lasting Success 5 месяцев назад
    Turn Service Failures Into Lasting Success
    Опубликовано: 5 месяцев назад
  • When Digital Solutions Help Your Business (and When They Hurt It) 4 месяца назад
    When Digital Solutions Help Your Business (and When They Hurt It)
    Опубликовано: 4 месяца назад
  • Заявление о конце войны / Киев признает территории за РФ? 3 часа назад
    Заявление о конце войны / Киев признает территории за РФ?
    Опубликовано: 3 часа назад
  • KONIEC „Made in Germany”! Volkswagen zamyka fabrykę, a Europa gaśnie! 1 день назад
    KONIEC „Made in Germany”! Volkswagen zamyka fabrykę, a Europa gaśnie!
    Опубликовано: 1 день назад
  • 5 Minute Ago: Why Canadians Are Skipping the US and Choosing Europe Instead | George Conway 2 дня назад
    5 Minute Ago: Why Canadians Are Skipping the US and Choosing Europe Instead | George Conway
    Опубликовано: 2 дня назад
  • How to Change an Organizational Culture to Drive Better Performance 4 месяца назад
    How to Change an Organizational Culture to Drive Better Performance
    Опубликовано: 4 месяца назад
  • (It's Here) FHA Loan Limits Jump, Credit Scores Cut Out - Home PRICES Will Be Affected 7 дней назад
    (It's Here) FHA Loan Limits Jump, Credit Scores Cut Out - Home PRICES Will Be Affected
    Опубликовано: 7 дней назад
  • Building Financial Clarity, Cash Flow & Scalable Businesses - EP 30 9 дней назад
    Building Financial Clarity, Cash Flow & Scalable Businesses - EP 30
    Опубликовано: 9 дней назад
  • Polexit w tle: „Nas nie stać na to, żeby być w Unii Europejskiej” 1 день назад
    Polexit w tle: „Nas nie stać na to, żeby być w Unii Europejskiej”
    Опубликовано: 1 день назад
  • Best Leadership Advice: 200th Doing CX Right Podcast Highlights 3 недели назад
    Best Leadership Advice: 200th Doing CX Right Podcast Highlights
    Опубликовано: 3 недели назад
  • Leading Through Change: How to Grow Without Losing Your Culture 10 дней назад
    Leading Through Change: How to Grow Without Losing Your Culture
    Опубликовано: 10 дней назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5