• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

How to handle a complaint - Business English скачать в хорошем качестве

How to handle a complaint - Business English 3 года назад

speak english

ESL

English lesson

learn English

English words

English conversation

business english

how to handle a complaint

how to complain politely

how to complain in English

complain in english

making complaints phrases

diplomatic english

making complaints

speak confident english

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
How to handle a complaint - Business English
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: How to handle a complaint - Business English в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно How to handle a complaint - Business English или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон How to handle a complaint - Business English в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



How to handle a complaint - Business English

The customer is always right, or are they? In this video you'll see two versions of a conversation where a customer makes a complaint. The first is a bad model and the second a good one. We'll use them to compare the English we use to handle complaints. Here are the top takeaways: 1. Saying sorry matters. You can say sorry when you don't hear something and want someone to repeat: 'Sorry?' It can be an apology where you accept the blame: 'That was our mistake. I'm sorry.' It can also just be an expression of sympathy where no blame is accepted: 'That's awful. I'm sorry to hear that.' 2. You need to pay attention, listen and explain what you're doing: 'OK, bear with me. I'm just calling it up on my screen'. 3. Rather than saying 'You're wrong' you can say things like 'That's strange' or 'That's odd'. 4. Sounding unsure and tentative helps too: 'It looks like... 'Make sure you subscribe to this YouTube channel. https://www.youtube.com/subscription_... Facebook Page:   / simpleenglishvideos   Twitter: @vickivideos To get notified by email when we publish a new video, sign up to our mailing list: https://forms.aweber.com/form/46/1978... Visit our website to see our videos with transcripts and much more: http://www.SimpleEnglishVideos.com There you can get email updates on new videos and live classes and also download a free copy of 'Fix It', a checklist for correcting common English mistakes http://www.simpleenglishvideos.com/fr... We would like to say a HUGE thank you to... for appearing in this video. Make sure you follow them too!

Comments
  • 6 interesting English idioms and the stories behind them. (Set 2) 4 года назад
    6 interesting English idioms and the stories behind them. (Set 2)
    Опубликовано: 4 года назад
    11029
  • Everyday English: 14 useful phrases you should know (set five) 4 года назад
    Everyday English: 14 useful phrases you should know (set five)
    Опубликовано: 4 года назад
    21820
  • How to Handle Customer Complaints Like a Pro 8 лет назад
    How to Handle Customer Complaints Like a Pro
    Опубликовано: 8 лет назад
    501545
  • Everyday English: 12 more phrases you should know (set three) 4 года назад
    Everyday English: 12 more phrases you should know (set three)
    Опубликовано: 4 года назад
    15552
  • Customer Service - Handling Complaints 1 год назад
    Customer Service - Handling Complaints
    Опубликовано: 1 год назад
    11715
  • How to Talk to Customers - Polite and Professional Business English for Unhappy Customers & Clients 5 месяцев назад
    How to Talk to Customers - Polite and Professional Business English for Unhappy Customers & Clients
    Опубликовано: 5 месяцев назад
    70676
  • Dwight's Complaints Against Jim - The Office 5 лет назад
    Dwight's Complaints Against Jim - The Office
    Опубликовано: 5 лет назад
    3563534
  • 15 useful English wordpairs (binomials) 4 года назад
    15 useful English wordpairs (binomials)
    Опубликовано: 4 года назад
    11364
  • Comedy Club: Курсы альфа-самца | Кравец, Шальнов, Бутусов @ComedyClubRussia 2 дня назад
    Comedy Club: Курсы альфа-самца | Кравец, Шальнов, Бутусов @ComedyClubRussia
    Опубликовано: 2 дня назад
    859720
  • How to Disagree Like a Native English Speaker 6 лет назад
    How to Disagree Like a Native English Speaker
    Опубликовано: 6 лет назад
    34396

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5