У нас вы можете посмотреть бесплатно 20 Weird Facts About Frank’s 1968 Fastback Mustang (Bullitt) или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
What made a humble Highland Green ’68 fastback become cinema’s most mythic street-sleeper—and what truth hides behind JJZ 109? In this video, we unpack 20 strange, true details behind Frank Bullitt’s gritty Mustang: twin sequential-VIN GTs, hero-versus-stunt duty, Balchowsky chassis tweaks, brutal hill jumps, camera-tube welds, Highland Green stealth, Torq Thrust swaps, Bud Ekins’ leaps, the JJZ 109 plate, McQueen’s failed buyback, decades-lost stunt shell, and record-breaking auction legend. #mustang #bullitt #moviecars #classiccars #stevemcqueen ------------------------------ CHAPTERS 00:00 intro 00:50 2 cars, one role 01:54 “Hero” versus ”stunt” split 03:04 Highland Green stealth 04:10 Torq Thrust wheels swap 05:17 Max Balchowsky upgrades 06:24 Louder, meaner V-8 07:39 Camera mounts underbody 08:53 Trunk holes for cables 10:01 Backup lights deleted 11:08 JJZ 109 plate legend 12:18 Bud Ekins took the jumps 13:21 Daily-driver aftermath 14:20 McQueen tried to buy it 15:19 Long-lost stunt shell 16:23 Historic registry status 17:33 Auction record breaker 18:42 Sequential VIN twins 19:52 One-coat repaint quirk 20:56 Period-correct manual 22:01 Street-sleeper philosophy -----------------------------