У нас вы можете посмотреть бесплатно Meghan Markle's 'shambolic' rebrand was not ‘thought through’ или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Commentator Samara Gill claims Meghan Markle’s “shambolic” rebranding of American Riviera Orchard to As Ever was not “thought through”. “As Ever, more like as expected. This is easily one of the most shambolic rebrands I’ve ever seen, especially one of the weirdest PR pivots that I’ve definitely seen Meghan Markle do,” Ms Gill said. “Meghan’s rebrand was not thought through … it clearly looks like it was turned around in about 24 hours.”