• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Herbert Wolverson - Procedural Map Generation Techniques скачать в хорошем качестве

Herbert Wolverson - Procedural Map Generation Techniques 4 years ago

video

sharing

camera phone

video phone

free

upload

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Herbert Wolverson - Procedural Map Generation Techniques
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Herbert Wolverson - Procedural Map Generation Techniques в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Herbert Wolverson - Procedural Map Generation Techniques или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Herbert Wolverson - Procedural Map Generation Techniques в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Herbert Wolverson - Procedural Map Generation Techniques

This talk is from the 2020 virtual Roguelike Celebration: https://roguelike.club/event2020.html Herbert has been a hobby game developer since the 1990s, and is the developer of Nox Futura, One Knight in the Dungeon, and several 7DRL projects. Author of the Rust Roguelike Tutorial, and upcoming book with the working title Learn Rust by Making a Game book (Pragmatic Bookshelf, expected release this winter). He's a regular contributor to the subreddit r/roguelikedev. This talk is a detailed survey of procedural map generation, including integration of hand-crafted "prefabs"/vaults. While the source material is written in Rust, it's readily abstracted to psuedocode and presented in a language agnostic fashion. Techniques include: Simple room placement, BSP room placement, BSP interiors, cellular automata, drunkard's walk, mazes, diffusion-limited aggregation, voronoi, wave function collapse, and prefabs. Sprinkle in a little spice by adding symmetry, layering/combining generators, different corridor algorithms, and doors placement. Find him on Twitter:   / herberticus   Roguelike Tutorial section 3 techniques and illustrations: http://bfnightly.bracketproductions.c... Rust Roguelike Tutorial: http://bfnightly.bracketproductions.c...

Comments
  • Bob Nystrom - Is There More to Game Architecture than ECS? 6 years ago
    Bob Nystrom - Is There More to Game Architecture than ECS?
    Опубликовано: 6 years ago
    252527
  • The Problem With Procedural Generation 5 months ago
    The Problem With Procedural Generation
    Опубликовано: 5 months ago
    362294
  • 432Hz- Fall Into Deep Healing Sleep, Regenerates Body and Mind, Emotional and Physical Healing
    432Hz- Fall Into Deep Healing Sleep, Regenerates Body and Mind, Emotional and Physical Healing
    Опубликовано:
    0
  • bhauth - What makes Dungeon Crawl Stone Soup a good game? 4 years ago
    bhauth - What makes Dungeon Crawl Stone Soup a good game?
    Опубликовано: 4 years ago
    8944
  • A simple procedural animation technique 11 months ago
    A simple procedural animation technique
    Опубликовано: 11 months ago
    674491
  • Brian Bucklew - Dungeon Generation via Wave Function Collapse 5 years ago
    Brian Bucklew - Dungeon Generation via Wave Function Collapse
    Опубликовано: 5 years ago
    46200
  • Why do prime numbers make these spirals? | Dirichlet’s theorem and pi approximations 5 years ago
    Why do prime numbers make these spirals? | Dirichlet’s theorem and pi approximations
    Опубликовано: 5 years ago
    6582263
  • How does procedural generation work? | Bitwise 5 years ago
    How does procedural generation work? | Bitwise
    Опубликовано: 5 years ago
    409348
  • Better Mountain Generators That Aren't Perlin Noise or Erosion 1 year ago
    Better Mountain Generators That Aren't Perlin Noise or Erosion
    Опубликовано: 1 year ago
    536158
  • Procedural Generation with Wave Function Collapse and Model Synthesis | Unity Devlog 2 years ago
    Procedural Generation with Wave Function Collapse and Model Synthesis | Unity Devlog
    Опубликовано: 2 years ago
    223357

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS