• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

2022 Polaris Slingshot SL Review | MC Commute скачать в хорошем качестве

2022 Polaris Slingshot SL Review | MC Commute 3 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
2022 Polaris Slingshot SL Review | MC Commute
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: 2022 Polaris Slingshot SL Review | MC Commute в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно 2022 Polaris Slingshot SL Review | MC Commute или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон 2022 Polaris Slingshot SL Review | MC Commute в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



2022 Polaris Slingshot SL Review | MC Commute

Polaris offers powersport enthusiasts something different with its 2022 Slingshot SL ($26,799). Although it looks like a backward trike, it’s categorized as a three-wheel-equipped autocycle in California. To operate this vehicle in the Golden State, you only need a standard driver’s license; no motorcycle endorsement is necessary, though DOT-labeled helmets are required for drived and passenger. --- Editor’s note: We tested the automatic transmission-equipped version in the 2020 Polaris Slingshot SL MC Commute Review. Legal restrictions and vehicle classification vary from state to state. Check your state’s local laws before operating this vehicle on public streets. Polaris says it designed the Slingshot to look like a predatory bird. If there’s one thing Polaris gets right, it’s the industrial design; it did a great job with the styling. This Slingshot rolls on 18-inch front cast aluminum wheels and a 20-inch rear cast aluminum wheel. The wheels look nice and are equipped with low-profile Kenda rubber. The two-front, single-rear configuration lets it have side-by-side seating and accommodations for a passenger. There’s plenty of storage behind the seat and inside the glove box, where there’s also a USB and a 12-volt charging port. Like most new automobiles, the Slingshot employs an electronic proximity key fob, which is used to start the engine. A mechanical key locks the internal storage cases. Starting the Slingshot reveals a strange glitch; occasionally, when the starter button is pressed, the trike won’t immediately start. The dash display reads, “Proximity key fob not in range.” As Polaris has been manufacturing this vehicle for the last two years, this is an odd hiccup. While the Slingshot may loosely resemble an automobile from the front, there are no doors. Low frame rails on either side require interesting contortions to get inside. For those with limited mobility, traditionally a notable part of the trike-driving demographic, this vehicle likely wouldn’t be a good fit. The seats do have forward and aft mechanical adjustability and the backrests also adjust forward and back, just like most cars. Another nice touch is tilt steering, though there isn't a telescope function. This Slingshot’s 1,997cc water-cooled inline-four was engineered and manufactured by Polaris in Minnesota and replaces the GM Ecotec four-cylinder used since the Slingshot debuted for the 2015 model year. This engine doesn’t benefit from variable valve timing like the GM unit, but feels very similar in terms of power, vibration, and sound. There’s also a red button which Polaris calls “Slingshot mode.” This adjusts the engine calibration for added response. Realistically, we couldn’t really tell the difference between either setting. The major perceivable difference is the new I4 has a bit more torque. It’s a cool-sounding engine, and it’s really fun to row through the gears. Those gears live in a Japanese-sourced five-speed Aisin AR5 transmission, an older design that’s been manufactured for well over a decade and used in vehicles including the Chevy Colorado and old-school Isuzu Trooper. It may be an aging design, but it’s a proven one, and this gearbox functions well. We love how close the lever throws are between each of the five gears though there’s a bit of a longer gap between second and third. We also think closer ratios would be an improvement in this application. Still, it’s a very nice, positive-shifting unit. Those who don’t want to work the clutch pedal can opt for an auto-drive transmission ($1,750 option) that adds hydraulic actuation via a Magneti-Marelli system; still a manual transmission, but with automated operation. We’re typically manual shifting enthusiasts, unless it’s Honda’s DCT, so we wouldn’t spend the extra $1,750 for the AutoDrive transmission. It’s worth noting that, since this is a rear-drive trike, it doesn’t have the torque steer effect of vehicles like Vanderhall’s autocycle (as noted in the 2020 Vanderhall Motor Works Venice GT Review MC Commute). Traction control keeps the 20-inch wheel and tire in contact with pavement, though it can also be manually disabled for burnouts or lurid fishtailing. Article: https://www.motorcyclistonline.com/st... Photo: Polaris Inc. Video: Adam Waheed Motorcycle Gear Worn Helmet: Shoei RF-SR Jacket: Saint Unbreakable Denim Shearling Collar Gloves: REV'IT! Kinetic Pant: Zara Boots: TCX Rush 2 Air Subscribe: http://www.youtube.com/c/Motorcyclist... Motorcyclist Shirts: https://teespring.com/stores/motorcyc... Shop Products We Use: https://www.amazon.com/shop/motorcycl... See more from us: http://www.motorcyclistonline.com/

Comments
  • Гоняем на БЭТМОБИЛЕ по Майами | Polaris Slingshot | Квартира Декстера в Майами 4 года назад
    Гоняем на БЭТМОБИЛЕ по Майами | Polaris Slingshot | Квартира Декстера в Майами
    Опубликовано: 4 года назад
  • Why do people buy these? (Polaris Slingshot Review) 4 года назад
    Why do people buy these? (Polaris Slingshot Review)
    Опубликовано: 4 года назад
  • The Updated Polaris Slingshot Automatic is Freaking Fantastic! // Polaris Slingshot REVIEW 4 года назад
    The Updated Polaris Slingshot Automatic is Freaking Fantastic! // Polaris Slingshot REVIEW
    Опубликовано: 4 года назад
  • 2020 Polaris Slingshot SL Review | MC Commute 5 лет назад
    2020 Polaris Slingshot SL Review | MC Commute
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Polaris Slingshot - тест-драйв InfoCar.ua (Полярис Слингшот) 9 лет назад
    Polaris Slingshot - тест-драйв InfoCar.ua (Полярис Слингшот)
    Опубликовано: 9 лет назад
  • Polaris Slingshot SL 2022 года — обзор Bhroman 3 года назад
    Polaris Slingshot SL 2022 года — обзор Bhroman
    Опубликовано: 3 года назад
  • The Polaris Slingshot: Misunderstood, But SO MUCH FUN! 6 месяцев назад
    The Polaris Slingshot: Misunderstood, But SO MUCH FUN!
    Опубликовано: 6 месяцев назад
  • I Survived Los Angeles Driving a Ridiculous Machine – Polaris Slingshot Review! 1 год назад
    I Survived Los Angeles Driving a Ridiculous Machine – Polaris Slingshot Review!
    Опубликовано: 1 год назад
  • Машина для жены Олега! Вручение 1 день назад
    Машина для жены Олега! Вручение
    Опубликовано: 1 день назад
  • Slinglines Install on a Polaris Slingshot 9 лет назад
    Slinglines Install on a Polaris Slingshot
    Опубликовано: 9 лет назад
  • 2024 Polaris Slingshot - 13 THINGS YOU SHOULD KNOW 1 год назад
    2024 Polaris Slingshot - 13 THINGS YOU SHOULD KNOW
    Опубликовано: 1 год назад
  • Обзор и дорожный тест Polaris Slingshot R 2022 года — спасибо Nielsen Enterprises 3 года назад
    Обзор и дорожный тест Polaris Slingshot R 2022 года — спасибо Nielsen Enterprises
    Опубликовано: 3 года назад
  • SSTAKEOVER SLING SHOTS VS. BAGGER BOYZ EVENT 3 года назад
    SSTAKEOVER SLING SHOTS VS. BAGGER BOYZ EVENT
    Опубликовано: 3 года назад
  • Является ли Polaris Slingshot 2023 лучшим трехколесным транспортным средством для развлечений? 2 года назад
    Является ли Polaris Slingshot 2023 лучшим трехколесным транспортным средством для развлечений?
    Опубликовано: 2 года назад
  • A Car or a Motorcycle? Polaris Slingshot R Three-Wheeler Reviewed 2 года назад
    A Car or a Motorcycle? Polaris Slingshot R Three-Wheeler Reviewed
    Опубликовано: 2 года назад
  • 2016 Polaris Slingshot - Review and Road Test 10 лет назад
    2016 Polaris Slingshot - Review and Road Test
    Опубликовано: 10 лет назад
  • 2021 Polaris Slingshot SL oil change......(DIY) 3 года назад
    2021 Polaris Slingshot SL oil change......(DIY)
    Опубликовано: 3 года назад
  • Обзор Honda Shadow Phantom 2024 года — лучший доступный круизер с двигателем V-Twin? 2 года назад
    Обзор Honda Shadow Phantom 2024 года — лучший доступный круизер с двигателем V-Twin?
    Опубликовано: 2 года назад
  • Is The Polaris Slingshot The BEST Open Top Roadster? - Review + 0-60 1 год назад
    Is The Polaris Slingshot The BEST Open Top Roadster? - Review + 0-60
    Опубликовано: 1 год назад
  • Avorza Polaris Slingshot done for Luis Fonsi by Alex Vega at The Auto Firm 7 лет назад
    Avorza Polaris Slingshot done for Luis Fonsi by Alex Vega at The Auto Firm
    Опубликовано: 7 лет назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5