У нас вы можете посмотреть бесплатно Introduction to the Render Graph in Unity 6 или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Render Graph helps Unity's Render Pipeline optimize runtime rendering--that better performance provides broader and safer access for creating your own features. In this tutorial we create a dither effect Renderer Feature by using a Full Screen Shader Graph material with render graph's optimized resource management. We also get to know the Render Graph Viewer and explore what it tells us about the pipeline. ⭐ Learn more about render graph or URP Unity 6 from our latest e-book for advanced creators: https://unity.com/resources/introduct... Note about 15:32: As an alternative to using the custom function node to get the luminance, you can also use the dot product node with (0.299, 0.587, 0.114). The project shown in this video and e-book can be found here: https://github.com/NikLever/Unity6E-book ⭐ Check out the Renderer feature section in the Unity Documentation: https://docs.unity3d.com/6000.0/Docum... Time Stamps: 0:00 Intro 1:06 Render Graph Viewer 5:45 Dither Effect Feature 13:00 Volume Setup 14:32 Fullscreen Shader Graph 17:21 More Effects!