• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

CP Alco 1500 & 1520 Class Locomotives скачать в хорошем качестве

CP Alco 1500 & 1520 Class Locomotives 4 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
CP Alco 1500 & 1520 Class Locomotives
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: CP Alco 1500 & 1520 Class Locomotives в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно CP Alco 1500 & 1520 Class Locomotives или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон CP Alco 1500 & 1520 Class Locomotives в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



CP Alco 1500 & 1520 Class Locomotives

The CP 1500 & 1520 classes had probably the longest operational career of any Portuguese diesel locomotive. The 1500 class were 12 ALCo RSC-2 locomotives, built in 1948 by ALCo at their Schenectedy works in New York State, USA. These locomotives were built with ALCo 12-244 engines rated at 1,600 hp. The second batch of 5 locomotives were also built by ALCo in 1951, these being RSC-3s with the 12-244 engine rated at 1,800hp. Aside from the broad gauge bogies and train vacuum brake the locomotives were almost identical to RSC-2 & RSC-3 locomotives delivered for domestic US customers at that time. In the 1970s all the locomotives received major rebuilds which included replacing the original engines with Alco 12-251 engines rated at 2,000 hp. The first 12 locomotives were allocated numbers D.E.101-D.E.112 and later renumbered 1501-1512. The second batch of locomotives were numbered 1521-1525. CP eventually retired these locomotives around 2001 although several have ended up with track maintenance contractors. One is preserved in the Portuguese Railway Museum at Entroncamento. On 25th May 1998 CP 1510 is seen leaving Alvalade at the head of IR870, 06:35 Vila Real Da Santo Antonio-Guardiana to Barriero. Later the same day very shabby looking CP 1507 & CP 1511 are passed at Tunes. On 26th May 1998 CP 1525 is seen at Beja with CP 1801 in the background. Later the same day CP 1512 is heard from the window while leaving Barriero with IR893, 16:00 Barreiro - Beja. Visible on the depot are 1100, 1400, 1800 & 1900 class locos, with the silver painted cab of 1501 visible. A few minutes later 1512 is seen at Pinhal Novo station with the same train to Beja. The station as it is seen here no longer exists, the concrete signal tower, water crane, bridges and platforms have been replaced with a modern steel and glass structure and the lines are now all electrified. In the late afternoon of 26th May 1998 CP 1501 is seen departing Praca do Quebedo with train R3801, 16:35 Barriero - Funcheira. This loco was painted in its original silver and green livery with its original number "D.E. 101" applied. Later the same evening 1511 & 1507 seen again, this time leading and trailing two steam locomotives that appear to be transported toward Lisbon. Not long after 1505 is seen departing Tunes with IR873, 19:35 Barreiro - Vila Real Do Santo Antonio-Guardiana. The next day 1512 is seen leaving Pinhal Novo with IR891, 08:25 Barreiro - Beja. [Hi8 Source] 00:00 1510 - Alvalade 01:01 1511 & 1507 - Tunes 01:24 1525 - Beja 01:54 1512 & Barriero Depot 02:54 1512 - Pinhal Novo 03:44 1501 - Praca do Quebedo 04:25 1511-Steam-1507 05:04 1505 - Tunes 07:09 1512 - Pinhal Novo

Comments
  • CP MLW 1550 Class Locos 4 года назад
    CP MLW 1550 Class Locos
    Опубликовано: 4 года назад
  • Linha do Alentejo - 1500 cabride Vendas Novas - Casa Branca 1997 - Alentejo Line 12 лет назад
    Linha do Alentejo - 1500 cabride Vendas Novas - Casa Branca 1997 - Alentejo Line
    Опубликовано: 12 лет назад
  • European Railways in the 1990s Setubal Station (Portugal CP) on 24th March 1998 1 год назад
    European Railways in the 1990s Setubal Station (Portugal CP) on 24th March 1998
    Опубликовано: 1 год назад
  • За кулисами железной дороги долины Северн 4 дня назад
    За кулисами железной дороги долины Северн
    Опубликовано: 4 дня назад
  • 🇷🇴🚊 Romania's Incredible Salt Lake Tram - BRĂILA TRAM 24 | 2025 8 дней назад
    🇷🇴🚊 Romania's Incredible Salt Lake Tram - BRĂILA TRAM 24 | 2025
    Опубликовано: 8 дней назад
  • Servicing a HO KATO RS3 Locomotive 4 года назад
    Servicing a HO KATO RS3 Locomotive
    Опубликовано: 4 года назад
  • NH&I RSC 2 10 лет назад
    NH&I RSC 2
    Опубликовано: 10 лет назад
  • ATU Antologias - Ocaso del Vapor y Era Diesel, La Historia de las 1600 en Uruguay (Tercera Parte) 5 лет назад
    ATU Antologias - Ocaso del Vapor y Era Diesel, La Historia de las 1600 en Uruguay (Tercera Parte)
    Опубликовано: 5 лет назад
  • ALCO RS3 Engines On The Delaware & Lackawana Office Car Special Train 3 года назад
    ALCO RS3 Engines On The Delaware & Lackawana Office Car Special Train
    Опубликовано: 3 года назад
  • 1800s 16 лет назад
    1800s
    Опубликовано: 16 лет назад
  • A weekend away to travel on Double Headed Class 40's to Scotland and much more 4 года назад
    A weekend away to travel on Double Headed Class 40's to Scotland and much more
    Опубликовано: 4 года назад
  • CP/Portuguese Railways-Class 1400 English Electric Locomotives 5 лет назад
    CP/Portuguese Railways-Class 1400 English Electric Locomotives
    Опубликовано: 5 лет назад
  • 1500 HP V3 - ULTIMO CAPITULO 4 года назад
    1500 HP V3 - ULTIMO CAPITULO
    Опубликовано: 4 года назад
  • Medway e CP 1554 na Linha de Vendas Novas 5 лет назад
    Medway e CP 1554 na Linha de Vendas Novas
    Опубликовано: 5 лет назад
  • European Railways in the 1990s Penteado and Palmela (Portugal CP) on 24th March 1998 1 год назад
    European Railways in the 1990s Penteado and Palmela (Portugal CP) on 24th March 1998
    Опубликовано: 1 год назад
  • Santarém em 1992/93 8 лет назад
    Santarém em 1992/93
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Blackpool & Fleetwood Tramway: Blackpool North Station to Central Pier on Friday 13th December 2024 11 месяцев назад
    Blackpool & Fleetwood Tramway: Blackpool North Station to Central Pier on Friday 13th December 2024
    Опубликовано: 11 месяцев назад
  • The Thunder of Twin EMD 567 Engines! Behind the Scenes as Two Nohab Locomotives Prepare for Action! 1 год назад
    The Thunder of Twin EMD 567 Engines! Behind the Scenes as Two Nohab Locomotives Prepare for Action!
    Опубликовано: 1 год назад
  • A bordo do Sud-Express de Lisboa Santa Apolónia a Pampilhosa - 13 Mar 2009 10 лет назад
    A bordo do Sud-Express de Lisboa Santa Apolónia a Pampilhosa - 13 Mar 2009
    Опубликовано: 10 лет назад
  • CP 1200 Class locomotives at Vila Real Santo Antonio-guadiana Station 4 года назад
    CP 1200 Class locomotives at Vila Real Santo Antonio-guadiana Station
    Опубликовано: 4 года назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5