У нас вы можете посмотреть бесплатно Big Carb Tuning Does NOT End Well : RC1 : Part 20 : Two-Stroke Scooter Performance или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
The quest to find the reason for unusually large main jets and high exhaust gas temperatures while using a 34mm Polini PWK on my 94cc two-stroke scooter continues. I built a custom timing indicator, checked and changed ignition timing and tried a needle first tuning method along the way. ✅Tip Jar (Did this video help or entertain you?)✅ https://paypal.me/49ccscoot Thanks for watching! Like, subscribe and leave a comment! RC-One Playlist : • RC-One Engine Building, Tuning And Experie... Check out my RC-One and C-One info page. Be sure to bookmark it! https://www.49ccScoot.com/rc1.html C-One & RC-One Timing Indicator Template : https://49ccscoot.proboards.com/threa... Needle First Tuning Article : https://49ccscoot.proboards.com/threa... 0:00 Intro 1:05 Timing Concerns 1:42 Making A Timing Indicator 2:56 Timing Light Check 3:47 Needle First Tuning Method 4:40 Needle Selection 7:32 Choosing A Main Jet 11:03 My Opinion 11:31 Back To The Old Carb 13:15 Timing Curve 14:49 3 Degrees Of Advance 16:46 Dialing It In 19:17 Breakdown #Scooter #IgnitionTiming #Carburetor