У нас вы можете посмотреть бесплатно Alstom IGBT VVVF | Class 390 Traction Sound | PWM Inverter - Class 390 Inductor Recording или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Class 390 traction inverters - part of the Pendolino platform. This is the 900V Onix 800 programmed with purely asynchronous sinusoidal 2400Hz (±40Hz) PCFM. It's quite clear that this is a very basic FOC algorithm compared to Alstom's other trains that use the Onix 1500 and now Mitrac. Because it's asynchronous-only, it means that the Class 334, 390, 458, 460, and 1995 Stock are all like this since this converter. The only difference is that the Juniper Onix motors have 2 pole pairs (225kW), whereas the Tube train has 4 pole pairs (85kW) and double the peak inverter current rating (95TS@630V/1700Arms Vs Juniper@750V/834Arms). The Pendolino's Onix motors are the most demanding of power, coming in at 425kW which makes full use of the Onix 800 inverter's maximum driving power rating of 490kW. Noise reduction post-processing: None Equipment used: 2x 1000mH telephone pickup coil Sony ICD PX470 Class 334 Traction Motor Sound Class 390 Traction Motor Sound Class 458 Traction Motor Sound Class 460 Traction Motor Sound 1995 Tube Stock Traction Motor Sound #induction #inductorwindingmachine #motor #vvvfサウンド #vvvfインバータ #vvvf #train