• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

How to design a Trivia game in 2025 скачать в хорошем качестве

How to design a Trivia game in 2025 5 месяцев назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
How to design a Trivia game in 2025
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: How to design a Trivia game in 2025 в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно How to design a Trivia game in 2025 или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон How to design a Trivia game in 2025 в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



How to design a Trivia game in 2025

Review copies provided: ROUGHLY (Laurence King Publishing) https://boardgamegeek.com/boardgame/4... CDSK (Randolph) https://boardgamegeek.com/boardgame/3... From Trivial Pursuit to Bezzerwizzer, board game designer Adam Porter explores the mechanisms used in trivia board games. The video is a toolbox for you as a designer: an exploration and distillation of what has gone before - how a mechanism has developed - lessons learned and new avenues to explore. Take these mechanisms, combine them, subvert them, and create something new. 0:00 Introduction 1:25 Sourcing Questions 4:47 Production Costs 7:19 Television quizzes 12:32 Specialised Knowledge 14:05 Teams 15:10 Close is good enough 17:30 Using other players answers 18:55 Push your luck 20:03 Question Format 22:53 Game Structure 25:30 Physical presentation 26:49 Speed 28:29 The Questioner 31:33 Summary --------------- Purchase the Adam in Wales: Board Game Designer Journal. Downloadable PDF: https://www.drivethrurpg.com/product/... To purchase on Amazon, use the links below. UK: https://amzn.eu/d/6HWPjVN USA: https://a.co/d/63DoQmZ France: https://amzn.eu/d/cSt7sS5 Germany: https://amzn.eu/d/bcaR6Nw Italy: https://amzn.eu/d/cYAThwU Spain: https://amzn.eu/d/4mDzsR5 Australia: https://amzn.asia/d/4lh9Ihu Netherlands: https://amzn.eu/d/bvH9JlK Poland: https://amzn.eu/d/aSdig1u Sweden: https://amzn.eu/d/1fimV2V Japan: https://amzn.asia/d/0HgWhr8 Canada: https://a.co/d/15F7NKO The journal provides a multitude of reflective tools to help you develop as a tabletop game designer. This is not a playtesting journal. That is to say, the journal is not focused on one specific game or project. It is focused on you. You are the project. The journal is broken down into logs, with prompts to guide your reflections. You will be guided to reflect on: Your own definition of success Your gaming preferences and those of the market Games you have played and what you learned from them The people who support you in game design How you support other designers Your design ethos Your goals and ambitions The journal contains a selection of tools to help you analyse your prototypes in development. The Hook Generator - to help you create concepts which will catch attention The DARE Model - to help you prioritise your ideas The Ladder Model - to help you determine how engaging your game is The Idea : Execution Matrix - to help you determine how likely your game is to achieve commercial success Player Journey Maps - to help you identify the pain points in your games These tools are all based off of models and matrices developed and discussed on the Adam in Wales Youtube Channel. If you would like more information about any of these topics, there is a huge amount of information within that channel.

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5