• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Irate customer: 7 tips How to Handle Angry and Abusive Customer Calls скачать в хорошем качестве

Irate customer: 7 tips How to Handle Angry and Abusive Customer Calls 3 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Irate customer: 7 tips How to Handle Angry and Abusive Customer Calls
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Irate customer: 7 tips How to Handle Angry and Abusive Customer Calls в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Irate customer: 7 tips How to Handle Angry and Abusive Customer Calls или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Irate customer: 7 tips How to Handle Angry and Abusive Customer Calls в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Irate customer: 7 tips How to Handle Angry and Abusive Customer Calls

In this video, we discuss how to deal with angry customers as a call center agent, including 7 tips on how to deal with them and a step-by-step guide for different scenarios. Confrontations can be a nightmare. Unfortunately, they are a fact of life for many call center agents, who have to deal with angry customers daily. Some reports even suggest that up to one-third of all inbound call center calls are made in the heat of the moment. These calls are as important as they are uncomfortable, because if you manage to calm down and successfully assist an irate caller, you will likely have won yourself a long-term customer. Nevertheless, if a customer is behaving badly, you shouldn't have to suffer through their abuse. Keep watching to learn more about how to deal with angry customers, or visit our site at cloudtalk.io for more information about advanced VoIP features and third-party integrations. *************************************** Timestamps 00:00 Intro 01:02 Different types of angry callers 01:28 A step-by-step guide 03:21 What to do with an unsolvable issue 03:52 How to handle an irrational customer 04:24 Tips for verbally abusive customers 05:20 What to do with an unappeasable caller *************************************** #callcentresoftware #VoIP #ecommerce #customersupport #angrycustomer Be sure to subscribe for more videos on how to improve your call center and boost productivity:    / @cloudtalk7726   *************************************** CloudTalk is a cloud-based VoIP call center software designed to empower your customer service and sales operations. It features powerful tools to automate and optimize routine tasks, leading to better customer care and higher employee efficiency. Thumbnail background Image by DCStudio on Freepik

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5