• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

etrailer | DIY 1997 Ford F-150 and F-250 Light Duty Installation for the Carr Custom-Fit Side Steps скачать в хорошем качестве

etrailer | DIY 1997 Ford F-150 and F-250 Light Duty Installation for the Carr Custom-Fit Side Steps 11 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
etrailer | DIY 1997 Ford F-150 and F-250 Light Duty Installation for the Carr Custom-Fit Side Steps
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: etrailer | DIY 1997 Ford F-150 and F-250 Light Duty Installation for the Carr Custom-Fit Side Steps в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно etrailer | DIY 1997 Ford F-150 and F-250 Light Duty Installation for the Carr Custom-Fit Side Steps или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон etrailer | DIY 1997 Ford F-150 and F-250 Light Duty Installation for the Carr Custom-Fit Side Steps в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



etrailer | DIY 1997 Ford F-150 and F-250 Light Duty Installation for the Carr Custom-Fit Side Steps

Click for more info and reviews of this Carr Nerf Bars - Running Boards: https://www.etrailer.com/Nerf-Bars-~-... Check out some similar Nerf Bars - Running Boards options: https://www.etrailer.com/fitguidets.htm Search for other popular Ford F-150 and F-250 Light Duty parts and accessories: https://www.etrailer.com/vehicle/1997... https://www.etrailer.com Don’t forget to subscribe!    / etrailertv   Full transcript: https://www.etrailer.com/tv-install-c... Today on our 1997 Ford F150, we'll be installing the Carr Custom-Fit Side Steps, part number CARR124031. First, we'll need to go ahead and set out our steps and hardware. Once we have it organized, we'll begin assembling the bracket to the step. We'll take the bracket, set it over the attachments of the step and then take the long 7/16ths bolt, slide on a flat washer, feed it through the bracket through the step and out the other side of the bracket where we'll secure it with a second flat washer and then a nylon lock nut. We'll go ahead and repeat the same process for the second attachment point here on one side and repeat the same process on the other side. Now with both brackets loosely installed onto the step, we'll go ahead and set it into position. When setting it into position, the ideal location is that the step will be centered with the front edge of the driver's seat. We'll now move around to the inside where the bracket mounts to the rocker panel and check our mounting locations. You'll notice here at the front attachment point, or bracket, it's an uneven section of the rocket panel. For this application, we'll need to move a step back towards the rear of the vehicle. Now that we're in place, using a paint marker, we're going to go ahead and mark the top attachment point for both brackets. If accessible, we'll also mark the center attachment point, so that we can put our brackets back in position after we move the step. Now that we have both brackets marked out, we'll go ahead and take the step down. Remove the brackets from the step. Using our marked attachment points, we'll get the brackets back into their original position. Then we'll go ahead and mark out the bottom or lower attachment point. Once we have it marked, we'll then go ahead and take an 1/8th inch bit and drill out a small pilot hole, making sure that we leave at least 1/8th of an inch metal from the outer edge of the pinch weld. Once we have our 1/8th inch hole drilled, we'll go ahead and open it up to 5/16ths as per the instructions. Now with the hole opened up, we can go ahead and install the short bolt that'll go through the pinch weld and then through the bracket and get secured with a nut. Note, before we put the bolt in position, we'll slide on a flat washer and then feed it through the pinch weld, through the bracket, and secure it with a nut. For this application, the rear attachment point will not need to be drilled at the bottom, as there's already a manufacturer's hole drilled into the pinch weld. We'll reuse that manufacturer's hole. Now with the short bolt in position, we'll go ahead and take the short and long self-threading bolts, screw them through the bracket into the rocker panel, pulling the bracket flush with the inside of the rocker panel. Then we can go ahead and tighten down the bolt. Now with our bracket secured, we're ready to put our step back in to position. We'll go ahead and take the long bolt with the flat washer, feed it through the bracket, through the step, and then back out the other side of the bracket, securing with another flat washer and nylon lock nut. Keep in mind as you do the inner attachment point, the one that has a multi-hole selection, we'll be using this multi-hole selection to level the step. We'll make sure our step is as level as can be, then we'll install the bolt to secure it. Now with the four fasteners in place to secure the step to the bracket, we'll go ahead and tighten them down. With the driver's side complete, we'll go ahead and repeat the same process on the passenger's side. With both sides installed, we're ready to hit the road. That does it for the install of the Carr Custom-Fit Side Steps, part number CARR124031 on our 1997 Ford F150. .

Comments
  • Step-By-Step Installation Tutorial for the Carr Custom-Fit Side Steps on a 1994 Ford F-250 and F-350 7 лет назад
    Step-By-Step Installation Tutorial for the Carr Custom-Fit Side Steps on a 1994 Ford F-250 and F-350
    Опубликовано: 7 лет назад
  • ⚡️ Операция ФСБ в Киеве || Военные силы РФ в столице 1 день назад
    ⚡️ Операция ФСБ в Киеве || Военные силы РФ в столице
    Опубликовано: 1 день назад
  • Лучшие модификации для f150 97-04 (10-го поколения) 2 года назад
    Лучшие модификации для f150 97-04 (10-го поколения)
    Опубликовано: 2 года назад
  • CARR Hoop II Steps  Installation 11 лет назад
    CARR Hoop II Steps Installation
    Опубликовано: 11 лет назад
  • Доработал погрузчик-манипулятор Т-16 и понял - в болото НЕЛЬЗЯ ехать! 18 часов назад
    Доработал погрузчик-манипулятор Т-16 и понял - в болото НЕЛЬЗЯ ехать!
    Опубликовано: 18 часов назад
  • How to Install Carr Black LD Steps on a 2017 Ford F-250 7 лет назад
    How to Install Carr Black LD Steps on a 2017 Ford F-250
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Утильсбор 2026, что с пикапами. Транспортный налог RAM 1500. 20 часов назад
    Утильсбор 2026, что с пикапами. Транспортный налог RAM 1500.
    Опубликовано: 20 часов назад
  • Шоу Путина: Ежегодная лапша на уши россиянам 1 день назад
    Шоу Путина: Ежегодная лапша на уши россиянам
    Опубликовано: 1 день назад
  • Как заменить колодки стояночного тормоза на Ford F-150 1997–2003 годов 3 года назад
    Как заменить колодки стояночного тормоза на Ford F-150 1997–2003 годов
    Опубликовано: 3 года назад
  • ЗИЛ на ОГРОМНЫХ колёсах РУБИТСЯ НА бездорожье 19 часов назад
    ЗИЛ на ОГРОМНЫХ колёсах РУБИТСЯ НА бездорожье
    Опубликовано: 19 часов назад
  • OBS F-Series Side Step Install 9 лет назад
    OBS F-Series Side Step Install
    Опубликовано: 9 лет назад
  • Audi Quattro vs BMW xDrive vs Mercedes 4MATIC – Подробное сравнение систем полного привода 3 недели назад
    Audi Quattro vs BMW xDrive vs Mercedes 4MATIC – Подробное сравнение систем полного привода
    Опубликовано: 3 недели назад
  • etrailer | Installation Guide for the SumoSprings Solo Custom Helper Springs on a 2020 Ford F-150 2 года назад
    etrailer | Installation Guide for the SumoSprings Solo Custom Helper Springs on a 2020 Ford F-150
    Опубликовано: 2 года назад
  • Снова наступаем в СУМСКОЙ области! Военные сводки 21.12.2025 21 час назад
    Снова наступаем в СУМСКОЙ области! Военные сводки 21.12.2025
    Опубликовано: 21 час назад
  • Комментарий к текущим событиям от 21 декабря 2025 года. Михаил Хазин 18 часов назад
    Комментарий к текущим событиям от 21 декабря 2025 года. Михаил Хазин
    Опубликовано: 18 часов назад
  • Ford F-150 десятого поколения — фантастическая и доступная классика: и вот почему! 3 года назад
    Ford F-150 десятого поколения — фантастическая и доступная классика: и вот почему!
    Опубликовано: 3 года назад
  • Разоблачение ПУТИНА! Публичное унижение Захаровой! Пропагандисты переобуваются! Какой позор! 3 дня назад
    Разоблачение ПУТИНА! Публичное унижение Захаровой! Пропагандисты переобуваются! Какой позор!
    Опубликовано: 3 дня назад
  • Подножки на вашем Ford Raptor установлены задом наперёд? Их можно переставить. 3 года назад
    Подножки на вашем Ford Raptor установлены задом наперёд? Их можно переставить.
    Опубликовано: 3 года назад
  • Ford Excursion F250 F350 F450 F550 Running Board Rust / Lifetime Repair $$Save Money$$ 8 лет назад
    Ford Excursion F250 F350 F450 F550 Running Board Rust / Lifetime Repair $$Save Money$$
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Truck Side Steps vs Running Boards: The ULTIMATE Comparison | Truck Central 4 года назад
    Truck Side Steps vs Running Boards: The ULTIMATE Comparison | Truck Central
    Опубликовано: 4 года назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5