• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Authenticity and Legitimacy in Multilingual Second Language Acquisition (SLA) - Claire Kramsch скачать в хорошем качестве

Authenticity and Legitimacy in Multilingual Second Language Acquisition (SLA) - Claire Kramsch 13 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Authenticity and Legitimacy in Multilingual Second Language Acquisition (SLA) - Claire Kramsch
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Authenticity and Legitimacy in Multilingual Second Language Acquisition (SLA) - Claire Kramsch в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Authenticity and Legitimacy in Multilingual Second Language Acquisition (SLA) - Claire Kramsch или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Authenticity and Legitimacy in Multilingual Second Language Acquisition (SLA) - Claire Kramsch в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Authenticity and Legitimacy in Multilingual Second Language Acquisition (SLA) - Claire Kramsch

After problematizing the authority of the native speaker in second language acquisition research, applied linguists are now questioning the very notion of standard national language as an appropriate object of study (Canagarajah 2007, Cenoz & Gorter 2010). More important than learning the elements of one whole symbolic system, they argue, is the necessity of learning to move between languages and to understand and negotiate the multiple varieties of codes, modes, genres, registers and discourses that students will encounter in the real world. It is also necessary to take advantage of the increasingly multilingual composition of language classes and to draw on the students' multilingual competences, even if they are learning one language. Moving between languages, however, not only requires a symbolic competence that still needs to be operationalized in the traditionally monolingual communicative language classroom (Kramsch 2008), but it raises questions about the authenticity and the legitimacy of the multilingual speaker. Ilan Stavans was brutal about it: "Language makes us able to fit into a context. And what is there to be found in the interstices between contexts? Not silence -- oh, no. Something far less compelling: pure kitsch." (Stavans 2001:250). To what extent do L2 learners have to be concerned about kitsch, inauthenticity, and imposture in our late modern era or have these notions become irrelevant now that "the native speaker is dead"? After surveying current conceptions of multilingualism in applied linguistics, this paper will explore the new faces of authenticity and legitimacy, and ultimately trust in the use of language in multilingual contexts.

Comments
  • Claire Kramsch - Trans-lating culture in the language classroom: An historical challenge 7 лет назад
    Claire Kramsch - Trans-lating culture in the language classroom: An historical challenge
    Опубликовано: 7 лет назад
  • First and Second Language Acquisition | Marjo Mitsutomi, Minna Kirjavainen [ACLL2014] 11 лет назад
    First and Second Language Acquisition | Marjo Mitsutomi, Minna Kirjavainen [ACLL2014]
    Опубликовано: 11 лет назад
  • Claire Kramsch: Identity vs. subjectivity 12 лет назад
    Claire Kramsch: Identity vs. subjectivity
    Опубликовано: 12 лет назад
  • Prof. Anne Pauwels - Politics of Multilingualism and Language Learning: Who Benefits? 12 лет назад
    Prof. Anne Pauwels - Politics of Multilingualism and Language Learning: Who Benefits?
    Опубликовано: 12 лет назад
  • Language Innateness - Jan-Wouter Zwart vs. Dan Everett 11 лет назад
    Language Innateness - Jan-Wouter Zwart vs. Dan Everett
    Опубликовано: 11 лет назад
  • Qu'est-ce que le plurilinguisme ? Par Pierre Frath en 3 mn 5 лет назад
    Qu'est-ce que le plurilinguisme ? Par Pierre Frath en 3 mn
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Darquennes Jeroen - Language standardization and the future of European minority  20181005 7 лет назад
    Darquennes Jeroen - Language standardization and the future of European minority 20181005
    Опубликовано: 7 лет назад
  • The Second Language Acquisition (SLA) Hall of Fame I The New School 9 лет назад
    The Second Language Acquisition (SLA) Hall of Fame I The New School
    Опубликовано: 9 лет назад
  • University of Essex | Authenticity in TESOL (Teaching English to Speakers of Other Languages) 12 лет назад
    University of Essex | Authenticity in TESOL (Teaching English to Speakers of Other Languages)
    Опубликовано: 12 лет назад
  • Noam Chomsky speaks about Universal Linguistics: Origins of Language 10 лет назад
    Noam Chomsky speaks about Universal Linguistics: Origins of Language
    Опубликовано: 10 лет назад
  • Language as Symbolic Power 5 лет назад
    Language as Symbolic Power
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Language Planning - Robert Phillipson vs. Abram de Swaan 11 лет назад
    Language Planning - Robert Phillipson vs. Abram de Swaan
    Опубликовано: 11 лет назад
  • A Vygotskian Sociocultural Perspective on Immersion Education 11 лет назад
    A Vygotskian Sociocultural Perspective on Immersion Education
    Опубликовано: 11 лет назад
  • 11 лет назад
    "(Critical) discourse analysis in foreign language study in an age of multilingualism"
    Опубликовано: 11 лет назад
  • Second language acquisition and manageable learning - Craig Thaine 10 лет назад
    Second language acquisition and manageable learning - Craig Thaine
    Опубликовано: 10 лет назад
  • Using Corpora in the Language Classroom | The New School 13 лет назад
    Using Corpora in the Language Classroom | The New School
    Опубликовано: 13 лет назад
  • Language and Thought - Geoff Pullum vs. Guillaume Thierry 11 лет назад
    Language and Thought - Geoff Pullum vs. Guillaume Thierry
    Опубликовано: 11 лет назад
  • Linguistics in a Colonial World: A Story of Language, Meaning, and Power 13 лет назад
    Linguistics in a Colonial World: A Story of Language, Meaning, and Power
    Опубликовано: 13 лет назад
  • Stephen Krashen on Language Acquisition Part 1 of 2 14 лет назад
    Stephen Krashen on Language Acquisition Part 1 of 2
    Опубликовано: 14 лет назад
  • Claire Kramsch: do we teach language using culture or do we teach culture using language 12 лет назад
    Claire Kramsch: do we teach language using culture or do we teach culture using language
    Опубликовано: 12 лет назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5