У нас вы можете посмотреть бесплатно How to Use Subsystems in PF2e или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
This video is all about how to actually utilize the victory points subsystem in your PF2e games, it should also work for other game engines but the advice I use here is explicitly tailored for PF2e Archives of Nethys link: https://2e.aonprd.com/Rules.aspx?ID=3026 Naval battle subsystem, change the die size of the enemy die and DCs to give it different feels depending on how big of a threat the enemy ship is https://docs.google.com/document/d/1p... Join the Grapple Based community on discord: / discord Intro - 0:00 Do I WANT a Subsystem - 1:25 Abstractions - 3:00 Keeping it Fresh - 4:12 Allow Creativity - 5:40 Real Example - 6:42 Conclusions - 11:13 If you can spare the money, $5 to get 24 hours early access to new videos, a few neat emoji, and priority comments: / @swingripper