• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Killar kishtwar Road | world most dangerous roads in india | part 2 | hero xpulse 200 | B R O скачать в хорошем качестве

Killar kishtwar Road | world most dangerous roads in india | part 2 | hero xpulse 200 | B R O 4 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Killar kishtwar Road | world most dangerous roads in india | part 2 | hero xpulse 200 | B R O
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Killar kishtwar Road | world most dangerous roads in india | part 2 | hero xpulse 200 | B R O в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Killar kishtwar Road | world most dangerous roads in india | part 2 | hero xpulse 200 | B R O или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Killar kishtwar Road | world most dangerous roads in india | part 2 | hero xpulse 200 | B R O в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Killar kishtwar Road | world most dangerous roads in india | part 2 | hero xpulse 200 | B R O

From killar kishtwar road.... “One of the most Dangerous Roads in the World”. It's a narrow, windy road with no guard rail or secure edging for about 100 miles, with views of the valley thousands of feet below. The road is part of the National Highway 26, running along the Chenab river. It’s incredibly disorienting to look over the edge, or even just to see the valleys a couple thousand feet below you. It’s a mind numbing vertical drop of hundreds of meters so you might want to give it a miss on a windy day. The surface of the road is gravel, stones and sand and it’s carved into the side of a cliff. The one lane path had no guard rail and the overhanging cliff .The road is in dreadful condition and requires strong nerves to negotiate it. The road is the main gateway to the basecamp of Kishtwar Kailash, a 6.451m mountain. To reach this trail, you can arrive to this area from the west, taking the road over the Rohtang Pass from Manali to the Chenab Valley and then following the Darlang Valley to the base of the mountain. The climb is simply terrible, with a notorius lack of oxygen that tests the organisms and a high degree of steepness. The area has been more or less closed to mountaineers for political reasons since the early 1990s. Residents of the Valley welcomed the opening of the road, as it represented a huge boost to commerce and tourism in the region whose dangerous, hard-to-travel terrain meant the area was cut off from tourism and other forms of economic development. The last 50km of road to the start of the ascent proved to be extremely scary. Words can’t describe the road and pictures don’t do it justice. Some tourists had dubbed the track the 'Almost Killer' Road. It’s one of the most dangerous, scary, and exciting road of the world and a true test of your vehicle and your stamina because the road abounds in twists and turns with wheels sometimes hanging above the precipice. The road starts in Killar, in the Lahaul and Spiti district in the Indian state of Himachal Pradesh, at an elevation of 2.524 m (8,280 ft) above the sea level, and ends in Kishtwar, in the Kishtwar District of the Jammu region, a town at an elevation of 1,638 m (5,374 ft) above the sea level. This track can get very muddy and slippery after rain making it challenging to get through. During and after a storm the road may be impassable. The Border Roads Organization and J&K State PWD have done a brilliant job by constructing roads in the middle of nowhere. A record number of people have sacrificed their lives to make this road a reality. ........Towards paddar valley ..... This dangerous road journey has a length of 65 kms from kishtwar to paddar. It is a total adventure in itself. I came across narrow stretches, waterfalls, blind turns, which makes it perfect for off-roading travel. This road leads to the famous holy "Machail Yatra" Which commences in the month of August every year.. .......Paddar valley... Paddar, also spelled 'Padar' is a remote valley in the Kishtwar district of the Union Territory Jammu and Kashmir in northern India.The valley covers the entire northeast portion of the Kishtwar district. It borders Zanskar (Ladakh) in the North, Pangi in the East and Marwah-Wadwan in the West. The valley is known for its sapphire mines.It lies along the Chenab River basin in the Greater Himalayas. Paddar is among the most remote regions of Jammu and Kashmir. There are various sub valleys within Paddar, such as Machail, Ghandari, Kabban, Ongai, Bhuzunu, Barnaj, Bhuzas, Kijai Nallah, and Dharlang, among others. Paddar Valley is connected to the rest of India by the Keylong-Tandi-Killar-Gulabgarh-Kishtwar road. Xpulse 200 is a customised bike with side panniers. For my long and adventurous ride. keep riding with life be simple be natural Subscribe this channel for meaningful videos. Music By www.bensound.com Fakira Riders website www.fakirariders.com Facebook link www.facebook.com/fakirariders/ Instragrame Fakira Riders Stay tunned to my channel "FAKIRA RIDERS" for all the experience on my wheels #worldsmostdangerousroads #killarkishtwar #fakirariders #heroxpulse200

Comments
  • Paddar Valley | Towards Kishtwar | Kashmir ki vadiya | travel documentary | hero xpulse200 4 года назад
    Paddar Valley | Towards Kishtwar | Kashmir ki vadiya | travel documentary | hero xpulse200
    Опубликовано: 4 года назад
  • Roads You Would Never Want to Drive On | Most Dangerous Roads in the World 1 год назад
    Roads You Would Never Want to Drive On | Most Dangerous Roads in the World
    Опубликовано: 1 год назад
  • #5 Pamir Highway, Endziel Mongolei Zentral Asien mit dem Expeditionsmobil 12 дней назад
    #5 Pamir Highway, Endziel Mongolei Zentral Asien mit dem Expeditionsmobil
    Опубликовано: 12 дней назад
  • Зе-банда пытается защищаться 9 часов назад
    Зе-банда пытается защищаться
    Опубликовано: 9 часов назад
  • КОТУЙ. Ессей - Хатанга. Между Путорана и Анабаром. 9 месяцев назад
    КОТУЙ. Ессей - Хатанга. Между Путорана и Анабаром.
    Опубликовано: 9 месяцев назад
  • killar to kishtwar Cliffhanger Road | Most Dangerous Road of India 1 год назад
    killar to kishtwar Cliffhanger Road | Most Dangerous Road of India
    Опубликовано: 1 год назад
  • Обмен Массированными Ударами💥 Орестополь и Рох Зачищены✅ Военные Сводки 14.11.2025 10 часов назад
    Обмен Массированными Ударами💥 Орестополь и Рох Зачищены✅ Военные Сводки 14.11.2025
    Опубликовано: 10 часов назад
  • Трагедия Русского Севера: как исчезают поселки и города / Жизнь на краю света / Как живут люди 3 недели назад
    Трагедия Русского Севера: как исчезают поселки и города / Жизнь на краю света / Как живут люди
    Опубликовано: 3 недели назад
  • Unexplored Jammu & Kashmir | Towards Sinthan Top | hero xpulse 200 4 года назад
    Unexplored Jammu & Kashmir | Towards Sinthan Top | hero xpulse 200
    Опубликовано: 4 года назад
  • Paddar valley | Most Beautiful Valley in India | Kishtwar district | 2 months on xpulse200 4 года назад
    Paddar valley | Most Beautiful Valley in India | Kishtwar district | 2 months on xpulse200
    Опубликовано: 4 года назад
  • Путешествие по Пакистану - Каракорумское шоссе 1 год назад
    Путешествие по Пакистану - Каракорумское шоссе
    Опубликовано: 1 год назад
  • Яков Кедми: Европа идет к войне, а Россия лишь спокойно реагирует 9 часов назад
    Яков Кедми: Европа идет к войне, а Россия лишь спокойно реагирует
    Опубликовано: 9 часов назад
  • Антарктика. Тайна жизни льда! | Реальный сюжет | Документальный фильм о дикой природе | 2 дня назад
    Антарктика. Тайна жизни льда! | Реальный сюжет | Документальный фильм о дикой природе |
    Опубликовано: 2 дня назад
  • Into Wild DOLPO | Relaxing Trekking Through Nepal's Hidden Tibet 7 месяцев назад
    Into Wild DOLPO | Relaxing Trekking Through Nepal's Hidden Tibet
    Опубликовано: 7 месяцев назад
  • This will NEVER work - Tajikistan 🇹🇯 | S8, EP93 2 дня назад
    This will NEVER work - Tajikistan 🇹🇯 | S8, EP93
    Опубликовано: 2 дня назад
  • 120 тысяч КАБов до конца 2025 3 часа назад
    120 тысяч КАБов до конца 2025
    Опубликовано: 3 часа назад
  • Путешествие на Ямозеро Ч33. Лесная изба - таёжное зимовье. Сплав. Заброшенная деревня. Один в тайге 21 час назад
    Путешествие на Ямозеро Ч33. Лесная изба - таёжное зимовье. Сплав. Заброшенная деревня. Один в тайге
    Опубликовано: 21 час назад
  • Воин пустыни. Путь медоеда от детёныша до охотника 19 часов назад
    Воин пустыни. Путь медоеда от детёныша до охотника
    Опубликовано: 19 часов назад
  • CHAMBA TO KILLAR - HRTC bus ride on world’s most dangerous route | Life in Pangi Valley P-1 | Himbus 1 год назад
    CHAMBA TO KILLAR - HRTC bus ride on world’s most dangerous route | Life in Pangi Valley P-1 | Himbus
    Опубликовано: 1 год назад
  • В 4 раза дешевле F-16_ Чем так хорош шведский Gripen? 2 недели назад
    В 4 раза дешевле F-16_ Чем так хорош шведский Gripen?
    Опубликовано: 2 недели назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5