У нас вы можете посмотреть бесплатно Building Extensible RPG Systems With the Gameplay Ability System | Unreal Fest Orlando 2025 или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
How do you design an RPG system where items, skills, and abilities can change anything? In this talk, Ian Cox of Stoic Studio presents a case study about their use of the Gameplay Ability System (GAS) to create modular, scalable gameplay modifications in their RPG brawler Towerborne. This session covers practical techniques for mapping RPG elements to GAS primitives; creating perks that can modify anything without overloading designers or programmers; and common pitfalls in RPG perk design with GAS, and how to address them.