• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

This Multimillion Dollar Company Is Changing The Way Women Buy Health Products | Forbes скачать в хорошем качестве

This Multimillion Dollar Company Is Changing The Way Women Buy Health Products | Forbes 3 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
This Multimillion Dollar Company Is Changing The Way Women Buy Health Products | Forbes
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: This Multimillion Dollar Company Is Changing The Way Women Buy Health Products | Forbes в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно This Multimillion Dollar Company Is Changing The Way Women Buy Health Products | Forbes или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон This Multimillion Dollar Company Is Changing The Way Women Buy Health Products | Forbes в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



This Multimillion Dollar Company Is Changing The Way Women Buy Health Products | Forbes

Stix is a women’s health brand that sells OBGYN-approved fertility and vaginal health products directly to customers' doors. Founded in 2019 by Cynthia Plotch and Jamie Norwood, both cofounders’ embarrassing or confusing experiences with women’s health products helped seed the idea for Stix. And they’ve struck a nerve. Stix’s revenue increased about 88 percent year-over-year in 2021. They also expanded their team and closed a $3.5 million seed round in April. Both founders attribute this success to their close relationship with their customers, and they say they look at what their customers are saying to guide their products and offerings. One way they maintain their relationship with customers is through their Real Talk Platform, a medically-backed sexual health editorial resource produced by Stix. The Real Talk covers topics from what to know before taking a pregnancy test to how to deal with infertility issues. Subscribe to FORBES: https://www.youtube.com/user/Forbes?s... Stay Connected Forbes newsletters: https://newsletters.editorial.forbes.com Forbes on Facebook: http://fb.com/forbes Forbes Video on Twitter:   / forbes   Forbes Video on Instagram:   / forbes   More From Forbes: http://forbes.com Forbes covers the intersection of entrepreneurship, wealth, technology, business and lifestyle with a focus on people and success.

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5