У нас вы можете посмотреть бесплатно Raytraced Reflections - BVH Traversal - Visual Debug или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
This video focuses on the visualization of BVH (bounding volume hierarchy) performance in ray tracing. The objective is to showcase the varying computation times per pixel required to determine their respective intersection points. The visualization is inspired by thermal imaging, highlighting the performance differences. Additionally, the video demonstrates how the computation time changes when altering the number of bounces for reflections. This provides a direct representation of the impact of reflections on overall performance. Sources/Credits: ***************** 1. OpenGL (Rasterizer) The creation of this engine (in C++) would not have been possible without the helpful tutorial by Joey de Vries 'Learn OpenGL'. 2. Graphical User Interface The user interface is implemented via ImGui. 3. Raytracing The ray tracing algorithm was created based on Peter Shirley's book series 'Ray Tracing in One Weekend’. Music: ****** Meloditron - Echolon