У нас вы можете посмотреть бесплатно How to configure Interactions in Maximizer CRM или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
In this video, you'll learn how to configure Interactions in Maximizer CRM. Maximizer CRM 2022 R1 for Cloud and On-Premise includes enhancements to the recently added Interactions feature. The Interactions feature provides the ability to record phone calls, in-person meetings, texts and communication via social media platforms, including Facebook, WhatsApp, LinkedIn and Twitter. For more information about Maximizer CRM or to discuss how we can help you streamline and automate your organisation, contact us on one of the following: Phone: +44 (0)1992 661244 Email: [email protected] Avrion Website: https://www.avrion.co.uk Avrion Apps: avrion.co.uk/solutions/avrion-apps-for-maximizer Twitter: @AvrionSoftware LinkedIn: / avrionsoftware Subscribe to our channel for other ideas on how to Innovate – Connect – Transform your business by joining up your technologies.