У нас вы можете посмотреть бесплатно Interactive Grooming Workflow или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
XGen interactive grooming provides a full range of tools, including sculpting brushes, modifiers, and sculpting layers, dedicated to creating all styles of hair and fur. Interactive grooming descriptions and modifiers are Maya-based nodes, and therefore they can be manipulated in the Node Editor. These nodes compute on your system's graphics processing unit (GPU) so your brush stokes appear in real-time, providing an interactive workflow that does not require preview generation. All of the interactive groom hair data is saved to Maya scene files. You can also save your grooms to Alembic-based cache files. XGen Geometry Instancer descriptions, including default spline and groomable spline descriptions, are not compatible with interactive grooming tools or modifiers. You can convert default spline descriptions to interactive grooming hairs. #InteractiveGrooming #GroomingWorkflow #AnimationWorkflow #Animation #Autodesk #Maya #AnimationSoftware