• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Why Every Brand Feels Like a Cult Now скачать в хорошем качестве

Why Every Brand Feels Like a Cult Now 2 месяца назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Why Every Brand Feels Like a Cult Now
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Why Every Brand Feels Like a Cult Now в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Why Every Brand Feels Like a Cult Now или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Why Every Brand Feels Like a Cult Now в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Why Every Brand Feels Like a Cult Now

#overconsumption #haul #consumerism Recently, Trader Joe’s released a $2.99 pastel mini canvas tote and people lost their minds. Crumbl Cookie fans are always foaming at the mouth for the next "Crumbl Cookie of the Week". Every Sephora VIB sale is treated like it’s a national holiday. Stanley Cup restocks flood TikTok on a weekly basis. All of which has led to widespread overconsumption. In this video, I unpack why every brand, from Sephora and Stanley to Lululemon and Trader Joe’s feels like a cult now. We’ll explore the rise of aesthetic culture, influencers constantly obsessing over every product, TikTok haul culture, and how viral trends like the “clean girl” aesthetic, "that girl" and "I'm just a girl" have turned shopping into identity. Sources: A Frenzy at Trader Joe's: 'Everyone's Here for the Tote Bags' https://www.nytimes.com/2025/04/09/bu... What rockets a brand to cult status? http://bbc.com/worklife/article/20230... Empire of Illusion by Chris Hedges https://www.hachettebookgroup.com/tit... The Media Monopoly Crisis https://www.thenation.com/article/soc... The Illusion of Food Choice https://www.theguardian.com/environme... Eyeglasses monopoly https://www.forbes.com/sites/anaswans... Wall Street Buying Up Neighborhoods https://jacobin.com/2024/05/single-fa... Follow me on my socials:   / ashleyaviola   https://x.com/ashleyaviola Join my Patreon:   / ashleyaviola   *Disclaimer: Information presented in this video is my opinion and mine alone. Business inquiries: [email protected] Keywords for the algo: Trader joes mini canvas tote bags, overconsumption on TikTok, Deinfluencing, cult brands, aesthetic marketing, that girl era, consumerism, TikTok hauls, Sephora addiction, Stanley Cup culture, Crumbl Cookies, Trader Joe’s girlies, Sephora VIB sale, clean girl aesthetic, Lululemon cult, Target boycott, Starbucks boycott, no buy 2025, project pan 2025, shopping addiction, shopping is not a hobby, choice feminism, Katy Perry, Gayle King, SKIMSS shapewear, Sephora haul, Amazon haul, Crumbl Cookies Kardashians, Stanley cups, girlhood

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5