• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

20251016 AssessmentInTheAgeOfGenerativeAI скачать в хорошем качестве

20251016 AssessmentInTheAgeOfGenerativeAI 1 месяц назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
20251016 AssessmentInTheAgeOfGenerativeAI
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: 20251016 AssessmentInTheAgeOfGenerativeAI в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно 20251016 AssessmentInTheAgeOfGenerativeAI или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон 20251016 AssessmentInTheAgeOfGenerativeAI в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



20251016 AssessmentInTheAgeOfGenerativeAI

Part of series: Online Workshops & Seminars Generative AI is rapidly changing higher education, challenging how we design assessments to ensure fairness, integrity, and relevance. This session brings together higher education teaching staff, policy makers, and professionals interested in assessment in the age of AI to explore guidelines from the TaLAI project and other European initiatives focused on ethical AI use and innovative evaluation methods. Through collaborative discussion, we’ll consider how to develop assessments that are robust, fair, and meaningful, supporting responsible student engagement and long-term institutional change. 📌More information about this session: ———————————————————————— 0:40 TaLAI Project 11:30 Fair-Assess in Leiden University 27:50 AI Traffic Light Trees in University of Leeds ———————————————————————— Follow us and stay updated ⤵️ Twitter ➡️   / medialearning   Facebook ➡️  / medialearningassociation   LinkedIn ➡️   / media-learning-association   Website➡️ https://media-and-learning.eu

Comments
  • Driving educational innovation: the role of teaching and learning centres 1 день назад
    Driving educational innovation: the role of teaching and learning centres
    Опубликовано: 1 день назад
  • Implications of AI on Higher Education Трансляция закончилась 1 год назад
    Implications of AI on Higher Education
    Опубликовано: Трансляция закончилась 1 год назад
  • Tips for Fellowship Interviews - Dr. Ryan D’Souza 3 года назад
    Tips for Fellowship Interviews - Dr. Ryan D’Souza
    Опубликовано: 3 года назад
  • Reviving Swiss mountain communities - Is there a future for these isolated regions? | DW Documentary 6 дней назад
    Reviving Swiss mountain communities - Is there a future for these isolated regions? | DW Documentary
    Опубликовано: 6 дней назад
  • Making educational resources accessible in higher education 1 день назад
    Making educational resources accessible in higher education
    Опубликовано: 1 день назад
  • RESEARCH DESIGN AND EVALUATION (ASWB EXAM) 1 год назад
    RESEARCH DESIGN AND EVALUATION (ASWB EXAM)
    Опубликовано: 1 год назад
  • Best Executive MBA Programs in the US | Executive MBA for Working Professionals Трансляция закончилась 1 год назад
    Best Executive MBA Programs in the US | Executive MBA for Working Professionals
    Опубликовано: Трансляция закончилась 1 год назад
  • Ziemkiewicz o Tusku i jego ekipie: nie wiem jak takie obrzydliwe środowisko może być tolerowane 22 часа назад
    Ziemkiewicz o Tusku i jego ekipie: nie wiem jak takie obrzydliwe środowisko może być tolerowane
    Опубликовано: 22 часа назад
  • 191225 BBC London, Evening News 18 часов назад
    191225 BBC London, Evening News
    Опубликовано: 18 часов назад
  • What I have learned from teaching with AI 1 год назад
    What I have learned from teaching with AI
    Опубликовано: 1 год назад
  • In conversation with Richard E. Mayer, University of California, USA 5 месяцев назад
    In conversation with Richard E. Mayer, University of California, USA
    Опубликовано: 5 месяцев назад
  • Sędzia rozjeżdża rząd Tuska | REWOLWER 20.12.2025 4 часа назад
    Sędzia rozjeżdża rząd Tuska | REWOLWER 20.12.2025
    Опубликовано: 4 часа назад
  • SES Webinar for September 2021 - Admission Guidelines 5 лет назад
    SES Webinar for September 2021 - Admission Guidelines
    Опубликовано: 5 лет назад
  • AI Era Innovation Matrix - Navid Shahriari (Intel) 9 месяцев назад
    AI Era Innovation Matrix - Navid Shahriari (Intel)
    Опубликовано: 9 месяцев назад
  • How to apply to JU for 2025 1 год назад
    How to apply to JU for 2025
    Опубликовано: 1 год назад
  • 20251023 ReframingReality 1 месяц назад
    20251023 ReframingReality
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Coding Techniques with Professor Johnny Saldana 10/6/22 3 года назад
    Coding Techniques with Professor Johnny Saldana 10/6/22
    Опубликовано: 3 года назад
  • Basic Counseling Skills Practice 1: Paraphrasing, Summarizing, Probing,  Using Silence & Pacing 2 года назад
    Basic Counseling Skills Practice 1: Paraphrasing, Summarizing, Probing, Using Silence & Pacing
    Опубликовано: 2 года назад
  • Generative AI for audiovisual media and live entertainment - what will the next six weeks bring? 5 месяцев назад
    Generative AI for audiovisual media and live entertainment - what will the next six weeks bring?
    Опубликовано: 5 месяцев назад
  • Attention, Curiosity, and Memorability: Cognitive Science & AI 5 месяцев назад
    Attention, Curiosity, and Memorability: Cognitive Science & AI
    Опубликовано: 5 месяцев назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5