• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

An hour at Tehachapi Loop - 3 freight trains. скачать в хорошем качестве

An hour at Tehachapi Loop - 3 freight trains. 3 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
An hour at Tehachapi Loop - 3 freight trains.
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: An hour at Tehachapi Loop - 3 freight trains. в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно An hour at Tehachapi Loop - 3 freight trains. или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон An hour at Tehachapi Loop - 3 freight trains. в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



An hour at Tehachapi Loop - 3 freight trains.

Want to see even longer trains? Check out my other Loop video.    • Gridlock at Tehachapi Loop - 3 Freight tra...   Why is it a loop and not straight? It's the grade, or how much the train gains elevation for a given distance. For example, say the train had to go up 100 meters of elevation. Now assume a 1km long rail that goes in a straight line to go up the 100m. The grade is 100m/1000m or 10% grade. Now if you take the same elevation gain (100m), and put a loop in the rail, that will lengthen the rail to say 2km. The grade is now 100m/2000m or 5%. You can see with the loop, the grade is less than if it were straight, 5% vs 10%, and the lower grade means it is not as steep for very long and heavy trains to not only go up but to go down. Saves on fuel, the need for more power and general wear and tear. I visited the Tehachapi loop a year prior to this video and maintenance was being done on the tracks. I waited two hours and no trains passed by. This time, as soon as I pulled up, there was a train staged at the loop going down grade. I thought I would miss him as I just passed him coming down as I was driving down the highway. Luckily he stopped. As soon as I got to the overlook, a train was starting to come up grade. The result is in the video. It's like poetry in motion. It's worth mentioning the beautiful scenery just driving to the overlook and beyond, truly enjoyable. The audio was taken from another freight train that I recorded. That train was going much faster than the trains in this video, as you might be able to tell, but it works well enough for my liking. Hope you enjoy.

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5