• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Language learning in study abroad: The intersectionality of class, gender, and ethnicity скачать в хорошем качестве

Language learning in study abroad: The intersectionality of class, gender, and ethnicity 2 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Language learning in study abroad: The intersectionality of class, gender, and ethnicity
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Language learning in study abroad: The intersectionality of class, gender, and ethnicity в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Language learning in study abroad: The intersectionality of class, gender, and ethnicity или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Language learning in study abroad: The intersectionality of class, gender, and ethnicity в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Language learning in study abroad: The intersectionality of class, gender, and ethnicity

MIC LSJ Workshop Series, Friday, April 29, 2020 In this workshop, we explore how aspects of identity (class, gender, and race) may be renegotiated through – and in return also shape – students’ language learning and use when they study abroad. It will conclude with pedagogical implications regarding how to engage students in critical reflections on identity, mobility, and multilingualism in today’s world. Dr. Yi Wang is a lecturer in the Department of Asian and Asian American Studies and an affiliated faculty at the Center for Multilingual and Intercultural Communication at Stony Brook University. Her research focuses on the social and cultural aspects of language use and learning of transnational and multilingual students. She has published articles in journals and edited volumes in the area of study abroad research and second language acquisition. Dr. Wenhao Diao is an associate professor in the Department of East Asian Studies and the Second Language Acquisition and Teaching (SLAT) doctoral program at the University of Arizona. Her research deals with the identities, ideologies, and (in)equalities that are (re)produced and (re)distributed through language learning and teaching in different contexts, with a particular focus on study abroad and Mandarin learning. Her work has appeared in Applied Linguistics, the Modern Language Journal, System, among others.

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5