• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

The Engine That Replaced the Flathead -- Ford Y-Block Build скачать в хорошем качестве

The Engine That Replaced the Flathead -- Ford Y-Block Build 6 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
The Engine That Replaced the Flathead -- Ford Y-Block Build
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: The Engine That Replaced the Flathead -- Ford Y-Block Build в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно The Engine That Replaced the Flathead -- Ford Y-Block Build или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон The Engine That Replaced the Flathead -- Ford Y-Block Build в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



The Engine That Replaced the Flathead -- Ford Y-Block Build

CORRECTION: The engine is bored 0.040 of an inch over, making the bore size 3.790 inches. I have no idea why I said the bore is 4.150 inches. Sorry for the misinformation. Thanks! The Y-Block was Ford's first overhead valve V8 engine and the design the company felt was worthy to replace the world-famous Flathead. But the engine has some serious oiling problems that can affect longevity even when you aren't pushing tons of horsepower. This is a rebuild Keith Dorton of Automotive Specialists (http://www.automotivespecialists.com) is doing for a 1955 Thunderbird show car. It is a mostly stock rebuild but Dorton has put some very cool touches to help improve the oiling system significantly. So check out our deep dive into the engine that replaced the Flathead. Note: Keith Dorton and Automotive Specialists are now selling their custom valvetrain oiling kit. Contact Automotive Specialists here: http://www.automotivespecialists.com We're constantly uploading great new videos. Please subscribe so you won't miss out! http://www.youtube.com/subscription_c... MORE INTERNET GOODNESS: Website: http://www.horsepowermonster.com/ Facebook:   / horsepowermonster   Instagram:   / horsepowermonster   TIMESTAMPS: 0:00 - Introduction 0:58 - Stock Y-block short block with Silvolite 0.040 over pistons 2:10 - Y-block stock camshaft and lifter specs 2:58 - Keith Dorton's oiling system upgrades to improve engine longevity 6:02 - External oil pump and oil pan installation 7:09 - Stock Y-block cylinder heads and specs 8:57 - Double decker fuel pump 9:15 - Cast aluminum John Mummert Machine Y-block intake manifold 10:17 - Shaft-mounted rocker arm assembly and installation 13:13 - Y-block dyno runs

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5