У нас вы можете посмотреть бесплатно Packaging content with Addressable Assets | Open Projects Devlog или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Games have tons of assets, and they need to be packaged and loaded in a smart way to provide a smooth experience for the players. In this fourth devlog we explore how we did it in "Chop Chop" using the power of Addressable Assets. 🔗 Get the demo on Github (Unity 2020 LTS and later): https://github.com/UnityTechnologies/... 🔗 Addressables now support synchronous loading: https://blogs.unity3d.com/2021/04/14/... 🔗 If you use Addressables for live content, DLC, skins or IAPs, check out this talk: • Addressables for live content management -... ⭐ Join the #UnityOpenProjects forum! https://on.unity.com/35UzPEp ⭐ Github repository for Project #1: https://on.unity.com/3kBcCLD ⭐ Check out the roadmap for Project #1! https://on.unity.com/3hMBH4F Open Projects are small, open-source games where the community can collaborate and contribute to the entire game dev journey. 0:00 - Intro 0:34 - What are we trying to solve? 1:44 - Asset Bundles and Addressables to the rescue 1:59 - Defining the scene layout strategy 2:37 - Addressable Groups produce Asset Bundles 3:38 - The promise of a reference: AssetReference 4:21 - Solving asset duplication 5:53 - Next steps 6:16 - Join the development! #addressables #assetbundles