• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

The History of Castlevania: Symphony of the Night | Rewind Arcade скачать в хорошем качестве

The History of Castlevania: Symphony of the Night | Rewind Arcade 4 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
The History of Castlevania: Symphony of the Night | Rewind Arcade
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: The History of Castlevania: Symphony of the Night | Rewind Arcade в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно The History of Castlevania: Symphony of the Night | Rewind Arcade или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон The History of Castlevania: Symphony of the Night | Rewind Arcade в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



The History of Castlevania: Symphony of the Night | Rewind Arcade

The story of how one of the greatest games of all-time, Castlevania: SOTN was made from beginning to end. A deep dive into the game's development with information about Koji Igarashi, Toru Hagihara, Michiru Yamane, ideas cut during its creation, the game's extensive mechanics, why the staff were given so much freedom, and the game's aftermath and legacy. 0:00 - Introduction 1:02 - Part 1 - The Game With Two Directors 3:22 - Part 2 - Simon's Quest 4:57 - Part 3 - Development Begins 9:30 - Part 4 - Director Swap 10:47 - Part 5 - Finalizing the Masterpiece 14:02 - Part 6 - A Bumpy Release 15:49 - Part 7 - Aftermath and Legacy Follow me on social media: Twitter:   / cbainesmusic   Facebook:   / chrisbainesmusic   Instagram:   / chrisbainesmusic   Introduction: The year is 1997. 2D video games made using pixel art are now considered outdated and have mostly been cast aside by the gaming industry. The shift to 3D game development has fully taken shape and become the focus of most companies moving forward. Major franchises like Super Mario Bros. and Final Fantasy have transitioned their worlds and characters into the 3rd dimension utilizing the extra power afforded to them from the newest gaming consoles to hit the market. Things are different now. However, not everyone was conforming to these new standards. One team at Konami wanted to do things differently. They wanted to create something unique. Something new. Something that made use of older concepts and mechanics but applied them in a fresh new way. And they would do so using a series that up to that point, had refused to change much during the decade it had existed. A series called Castlevania. Gameplay Credits: NintendoComplete Chronos Nintendo Addict hiurdov2d jaywalker512 Nintendo64Movies PEG DigiArchetype Ng GetDaved DarkWarlos Carls493 Stu Zack Carew darkmurkrow arcadegamesfreak Vinesauce BlackFox2240 LogicalPoop dezm101 Super Best Friends Play TheGamerDarius Zorlac Father Helloween4545 AshesWolf 3dh Supertails

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5