У нас вы можете посмотреть бесплатно 3D World Generation: #3 (Quadtree & LOD) или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
3D World Generation: #3 (Quadtree & LOD) This is the third in a series of 3d world generation tutorials, covering my quadtree implementation, terrain level-of-detail, and leading to infinite procedural terrain. What's covered: What are Quadtrees Go over my quadtree implementation and how I ended up using it for LOD (level-of-detail) on the terrain. Optimizations Some optimizations I threw at the implementation to reduce the framerate drops when generating the terrain. In the future: This is intended to be part 3 in a series of tutorials on the topic of 3d world generation. Planning on making this a planetary scale thing in a coming tutorial, so look out for that. Full source code for the project is available, so if you're interested in fiddling with the code, screwing around with it, or improving it. Github: https://github.com/simondevyoutube/ Clip Credits: Travel Albert: • (Remember to Breathe) Canada's Alberta Justus2utube: • Lord of the Rings - Landscape Montage Edson Flausino Junior: • Video BBC Studios: • Jumping From Space! - Red Bull Space ... #proceduralterrain #gamedevelopment