• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Graphics update - Normal Maps, Bloom, and more (C++ Space Arcade Game Update 22) скачать в хорошем качестве

Graphics update - Normal Maps, Bloom, and more (C++ Space Arcade Game Update 22) 4 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Graphics update - Normal Maps, Bloom, and more (C++ Space Arcade Game Update 22)
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Graphics update - Normal Maps, Bloom, and more (C++ Space Arcade Game Update 22) в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Graphics update - Normal Maps, Bloom, and more (C++ Space Arcade Game Update 22) или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Graphics update - Normal Maps, Bloom, and more (C++ Space Arcade Game Update 22) в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Graphics update - Normal Maps, Bloom, and more (C++ Space Arcade Game Update 22)

I've refactored the rendering system in my engine. The old way of rendering was complete in SDR. In this update I created a separate off screen framebuffer that everything is rendered to first. This offscreen framebuffer is a float framebuffer, and can store values outside of the normal [0,1] range. This allows me to store realistic lighting values. Before the imagine is rendered on screen, the offscreen framebuffer is put on the main framebuffer and mapped back to a [0,1] range using Reinhard tone mapping. To make things look better I added a simple bloom implementation. It just collects anything emitting light greater than some specified value. A series of Horizontal and Vertical Gaussian blurs are applied to the high light value colors and then blended back onto the final image. I added a fire effect behind the ship to give illusion that something is actually pushing the ship forward. 0:00 Old Graphics 0:19 New Graphics 0:38 HDR Frame Buffer 1:03 Simple Bloom Implementation 1:38 ToneMapping 1:41 Normal Mapping 2:09 Engine Fire FX 2:18 Outro full playlist: full playlist:    • Spatial Hashing (C++ Space Arcade Game Upd...   Refactored rendering system to use HDR, Bloom, and normal maps. This game is open source and not commercial. Recorded September 28 2020 Current libraries: glm math library glfw for window abstraction glad for opengl function mapping assimp for parsing model files stbimage for image loading imgui for debug GUI nlohmann/json for json parsing and serializing in c++ OpenAL soft as an OpenAL implementation dr_lib audio loading rendering API is OpenGL 3.3 Update: game released, play here: https://enigma-tutorials.itch.io/spac... Disclaimer: Opinions are my own and not associated with my employer.

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5