У нас вы можете посмотреть бесплатно Sense-maker sessions 2.2: Josselyn Simpson, Heidrick & Struggles или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
In this episode of ‘Sense-maker sessions: Content leaders’, we interview Josselyn Simpson, Global Editorial Director at Heidrick & Struggles, to get her perspective on thought leadership, the ROI of content and more. Josselyn’s career started in magazine publishing and saw her traversing into the worlds of research and management consultancy, with time spent at the Economist Intelligence Unit (EIU) and later McKinsey and Company. Watch this episode to find out how Heidrick & Struggles’ editorial team balances strategic thinking with hands-on execution, why their most valued metric for thought leadership is client conversations and more. Subscribe for more interviews with the world’s content leaders operating at the forefront of B2B thought leadership.