• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

What’s Better: Broad OR Interest Based Targeting for Meta Ads? скачать в хорошем качестве

What’s Better: Broad OR Interest Based Targeting for Meta Ads? 7 месяцев назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
What’s Better: Broad OR Interest Based Targeting for Meta Ads?
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: What’s Better: Broad OR Interest Based Targeting for Meta Ads? в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно What’s Better: Broad OR Interest Based Targeting for Meta Ads? или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон What’s Better: Broad OR Interest Based Targeting for Meta Ads? в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



What’s Better: Broad OR Interest Based Targeting for Meta Ads?

What’s Better: Broad OR Interest Based Targeting for Meta Ads? Subscribe to my FREE newsletter: https://meta-ads-at-scale.ck.page Join my 1-on-1 coaching program Meta Ads at Scale, I guarantee you'll at least 2X your business OR We Work With You For Free. Apply here: https://www.metaadsatscale.com/meta-a... In this video, I break down exactly when to use broad targeting versus interest targeting for your Meta ads. With over $320M spent on ads, I share proven strategies to maximize your ROAS, including real campaign data, targeting techniques, and common misconceptions. Whether you’re scaling a brand from scratch or optimizing a mature ad account, this guide will help you make both broad and interest targeting work for your business. Plus, learn how to apply these strategies during product launches and promotional periods like Black Friday. 📈 WATCH NEXT: I Spent $320M on Facebook Ads – Here’s Everything You Need To Know:    • I Spent $320,000,000 on Facebook Ads – Her...   How To Advertise To Rich People With Facebook Ads:    • How To Advertise To Rich People With Faceb...   How Tallow Soap Brand Scaled to $200K/mo with Facebook Ads:    • How Tallow Soap Brand Scaled from $50K to ...   How Apparel Brand Scaled to Multi 6-Figures/mo with Meta Ads:    • How Riley & Nick Scaled Their Headwear Bra...   How Skincare Brand Scaled to $1 Million/mo with Facebook Ads:    • From $0 to Millions in 9 Months with Faceb...   How Wellness Brand scaled to $150k/mo in 4 Months with Meta Ads:    • How Rapha Blends scaled to $150k/mo in 4 M...   💻 MEDIA BUYING TOOLS: Klaviyo - Best Ecom Email Marketing Software, use my partner link for preferred service - https://www.klaviyo.com/partner/signu.... TripleWhale - Best Reporting Dashboard, use my partner link for preferred service - https://partners.triplewhale.com/ooqb.... 🤝 LET'S BE HOMIES   / mason     / wearetheselect     / metaadsatscale     / metaadsatscale   Join 60+ ecom brands scaling profitably in Meta Ads at Scale coaching program 📈: https://www.metaadsatscale.com/join?e... 0:00 - Intro: $320M in Meta Ads Experience 0:09 - Broad vs. Interest Targeting Overview 0:19 - Why Interest Targeting is Misunderstood 0:37 - Setting Up Broad Audiences 1:22 - Creating Interest Audiences 3:27 - Misconceptions About Broad and Interest Targeting 5:53 - Broad Targeting Best Practices 7:42 - Interest Audiences: Ideal Scenarios 9:05 - Hybrid Strategy for Broad and Interest Targeting 12:32 - When to Use Interest Audiences 13:19 - Combining Broad, Interest, and Lookalikes 13:41 - Maximizing Ad Performance with Targeting 13:49 - Scaling Beyond Targeting: Coaching Program Details

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5